Politikk, religion og samfunn Hvorfor er dette så vanskelig?

SAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.10.2006
Innlegg
3.468
Antall liker
4.266
Torget vurderinger
10
Pokker Å, jeg greier ikke å få bildet av mannfolk som løper rundt med stiv snopp og sliter med bremselengde på 30-100 meter ut av mitt hode. Hjelp
Sykkelbukse virker ikke som en dårlig ide lenger? Kanskje noe med Kevlar i pad'en? :D
Sykkelbukse med Kevlar tåler en trøkk, hva med en liten sprengladning nedentil som utløses når overgriper begynner å tafse?
Hånd og pikk sprengt vekk skulle roe ned situasjonen vil jeg tro.........

Mvh.
SAL
 

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
9.800
Antall liker
5.449
Sted
Holmestrand
Pokker Å, jeg greier ikke å få bildet av mannfolk som løper rundt med stiv snopp og sliter med bremselengde på 30-100 meter ut av mitt hode. Hjelp
Sykkelbukse virker ikke som en dårlig ide lenger? Kanskje noe med Kevlar i pad'en? :D
I VietNam hadde de barberblad et visst sted for å beskytte seg mot amerikanske frigjørere som ville ha oppgjør ...
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.454
Antall liker
102.618
Torget vurderinger
23
DET er en omskjæring verdt å støtte!
 
  • Liker
Reaksjoner: SAL
G

Gjestemedlem

Gjest
Det sies jo at sånne får så hatten passer i fengselet, hvis de andre fangene finner ut hva de sitter inne for.

- Julio Kopseng banket opp seks ganger i fengselet - nyheter - Dagbladet.no
Jeg synes dette er bra. Han bør leve resten av livet sitt med skrekken for å bli overfalt og misbrukt. Han har påført dette på så mange kvinner at det er en poetisk justis i at han får oppleve det selv, selv få finne ut hvordan det er.

Det er en straff som ikke kan formaliseres i vårt rettssystem.

Godt derfor at vi har uformelle reaksjonsformer.

Kopseng er lavt nede, men ikke helt nede. Vi snakker ikke om barn og han har ikke drept noen. Han fortjener å bli banket opp noen ganger, det er en del av læringsprosessen.
 
  • Liker
Reaksjoner: SAL

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.521
Antall liker
7.850
Torget vurderinger
0
Topp Bunn