For om lag 6 uker siden mottok jeg en mobiltelefon fra Pixmania. Telefonen skulle vise seg å ikke ha norske menyer slik det var oppgitt i beskrivelsen av denne i websidene. Pixmania beklaget og innrømte dette. De skulle sende oss en returfrankering slik at vi kunne få kreditert telefonen. Etter 2 uker med gjentatte purringer kom endelig denne returfrankeringen og vi sendte telefonen . Adressanten var norsk. Her står saken fortsatt etter 5 uker. Jeg har flere ganger under denne tiden tatt kontakt med dem og de bekrefter hele tiden at de ikke har mottatt den og avventer returen. De opplyste i siste e-post at vi må søke om å få igjen mva fra norske myndigheter etter at de har kreditert telefonen. De opptrer med norsk mva-representant som er Elkjøp. Vi betalte noe de kaller stress free forsikring i tillegg når vi betalte telefonen.
Håpløst! Føler for øyeblikket å ha blitt lurt.
Er det noen som har lignende opplevelser med Pixmania eller andre nettbutikker?
Håpløst! Føler for øyeblikket å ha blitt lurt.
Er det noen som har lignende opplevelser med Pixmania eller andre nettbutikker?

