Politikk, religion og samfunn Hvor ligger du politisk?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• KJ

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.10.2004
    Antall liker
    5.339
    Torget vurderinger
    1
    Det er mulig mitt kulturelle kompass ikke er WASP-justert, men jeg fikk et bestemt inntrykk av at spørsmålene var formulert ut fra en «amerikansk» virkelighet, men det var kanskje for får spørsmål knyttet til konstitusjonelle rettigheter til å ha med seg sitt private arsenal hvor enn en beveger seg, på baren, i banken, på jobb, på butikken, i kriken, på skolen, i barnehagen etc. ...

mvh
    KJ

Roald

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Antall liker
    3.387
    Torget vurderinger
    1
    En del mer venstrevridd enn Slubbert, en del mer liberal enn Gjestemedlem. Noe annet skulle da også tatt seg ut. Men at Roald er over på venstresiden...? Den så jeg ikke komme.

Vis vedlegget 509162

Disqutabel
    Bare for at man ser og våger å påpeke at den hodeløse innvandringspolitikken som føres er en elendig løsning gjør deg ikke automatisk til ekstremhøyre :)
    Denne refleksen moralistene både fra høre og venstre siden har til å plassere folk som ønsker en annen politikk på dette område som ytre høyre, rasist osv er egentlig bare et tegn på mangel av løsning og argumenter

Voff

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Antall liker
    9.285
    Torget vurderinger
    1
    Er visst nokså venstrevridd....

Vedlegg

ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.744
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Verdikonservativ partiløs kraftsosialist skeptiker.

HC

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Antall liker
    3.319
    Torget vurderinger
    18
    Er nok egentlig ikke så sterk libertarianer, men ellers ok
    chart.png

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.613
    Torget vurderinger
    0
    Er ikke helt sikker på at dette er helt korrekt da!;)

Politisk kompass.png

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    13.693
    En del mer venstrevridd enn Slubbert, en del mer liberal enn Gjestemedlem. Noe annet skulle da også tatt seg ut. Men at Roald er over på venstresiden...? Den så jeg ikke komme.

Vis vedlegget 509162

Disqutabel
    Bare for at man ser og våger å påpeke at den hodeløse innvandringspolitikken som føres er en elendig løsning gjør deg ikke automatisk til ekstremhøyre :)
    Denne refleksen moralistene både fra høre og venstre siden har til å plassere folk som ønsker en annen politikk på dette område som ytre høyre, rasist osv er egentlig bare et tegn på mangel av løsning og argumenter
    Det ligger ingen moralsk bedømmelse i min overraskelse, det er kun en respons på dine argumenter og innlegg, som jeg mener står noe i kontrast til konklusjonen i denne noe uhøytidelige testen. Dessuten ser jeg at de aller fleste her er innenfor den grønne ruta, mens våre argumenter spriker relativt betydelig, så noe upresis tror jeg nok dette politiske kartet er. Visse ting tyder på at dette ikke passer veldig godt til å besvare hvor hver og en av oss står på det politiske plan.

Disqutabel

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn