- Ble medlem
- 28.09.2016
- Antall liker
- 13.688
Ikke dårlig at Kim Jung Un har lært seg såpass bra både engelsk og norsk. Bra jobba.
Disqutabel
Ikke dårlig at Kim Jung Un har lært seg såpass bra både engelsk og norsk. Bra jobba.
Kim kommer ganske nær midten, egentlig.Ikke dårlig at Kim Jung Un har lært seg såpass bra både engelsk og norsk. Bra jobba.
Disqutabel
Trøsten får være at testen er britisk.Hvis jeg havner på høyresiden målt etter amerikansk målestokk blir jeg skremt...
Bare for at man ser og våger å påpeke at den hodeløse innvandringspolitikken som føres er en elendig løsning gjør deg ikke automatisk til ekstremhøyreEn del mer venstrevridd enn Slubbert, en del mer liberal enn Gjestemedlem. Noe annet skulle da også tatt seg ut. Men at Roald er over på venstresiden...? Den så jeg ikke komme.
Vis vedlegget 509162
Disqutabel
Det ligger ingen moralsk bedømmelse i min overraskelse, det er kun en respons på dine argumenter og innlegg, som jeg mener står noe i kontrast til konklusjonen i denne noe uhøytidelige testen. Dessuten ser jeg at de aller fleste her er innenfor den grønne ruta, mens våre argumenter spriker relativt betydelig, så noe upresis tror jeg nok dette politiske kartet er. Visse ting tyder på at dette ikke passer veldig godt til å besvare hvor hver og en av oss står på det politiske plan.Bare for at man ser og våger å påpeke at den hodeløse innvandringspolitikken som føres er en elendig løsning gjør deg ikke automatisk til ekstremhøyreEn del mer venstrevridd enn Slubbert, en del mer liberal enn Gjestemedlem. Noe annet skulle da også tatt seg ut. Men at Roald er over på venstresiden...? Den så jeg ikke komme.
Vis vedlegget 509162
Disqutabel
Denne refleksen moralistene både fra høre og venstre siden har til å plassere folk som ønsker en annen politikk på dette område som ytre høyre, rasist osv er egentlig bare et tegn på mangel av løsning og argumenter