Dem er ikke så flinke til å svare på e-post , og ei heller å ringe tilbake. Dem har kanskje tatt litt Juleferie også...?Takk for det, har lyst å kjøpe hos dem men de svarer ikke. Skrev epost uten å få svar. Ringte, de skulle ringe tilbake, men det gjorde de ikke. Er det andre i Norge som selger Monitor Audio, eller bør jeg prøve Sverige?
Ok får kjøpe i Sverige. Ser det er mange som selger Monitor Audio der.
Var vel kanskje mitt innlegg undet et annet nick du så på Avforum da kanskje? Som sagt før. Får jeg med meg flere, så kommer jeg gjerne med min historie. STYGG SAK.hifihuset er ikke så flinke til å levere varer heller virker det som, men tar gjerne forhåndbetalt. varen kommer om noen få uker. er "rett rundt hjørnet" i månedsvis, plutselig har det gått ett år og ingen vare ankommet, som rapportert på avforum.
noen bør kontakte monitor audio å fortelle hvor useriøs denne fyren er, han er mer opptatt av å drive museum og betale ned gjeld enn å følge opp kunder.
Enig.Med så mange gode produkter på markedet nå er det egentlig en enkel sak å styre unna håpløse importører/aktører som er umulig å forholde seg til.