Høyttalere Hvor kan jeg kjøpe Monitor Audio BX5 ?

Eriken

Medlem
Ble medlem
30.12.2014
Antall liker
2
Hei, ønsker å kjøpe disse høyttalerne. Noen som vet hvor de selges? Takker for svar.

Eriken

Medlem
Ble medlem
30.12.2014
Antall liker
2
Takk for det, har prøvd å kjøpe hos dem men de svarer ikke. Skrev epost uten å få svar. Ringte, de skulle ringe tilbake, men det gjorde de ikke. Er det andre i Norge som selger Monitor Audio, eller bør jeg prøve Sverige?

Sist redigert:

Torolan

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.07.2010
Antall liker
1.175
Torget vurderinger
2
Takk for det, har lyst å kjøpe hos dem men de svarer ikke. Skrev epost uten å få svar. Ringte, de skulle ringe tilbake, men det gjorde de ikke. Er det andre i Norge som selger Monitor Audio, eller bør jeg prøve Sverige?
Dem er ikke så flinke til å svare på e-post , og ei heller å ringe tilbake. Dem har kanskje tatt litt Juleferie også...?
Vet ikke om noen andre som selger disse i Norge , så du får prøve igjen utpå nyåret.

Eriken

Medlem
Ble medlem
30.12.2014
Antall liker
2
Ok får kjøpe i Sverige. Ser det er mange som selger Monitor Audio der.

N

nysjerrigper

Gjest
hifihuset er ikke så flinke til å levere varer heller virker det som, men tar gjerne forhåndbetalt. varen kommer om noen få uker. er "rett rundt hjørnet" i månedsvis, plutselig har det gått ett år og ingen vare ankommet, som rapportert på avforum.
noen bør kontakte monitor audio å fortelle hvor useriøs denne fyren er, han er mer opptatt av å drive museum og betale ned gjeld enn å følge opp kunder.

Focalius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.02.2009
Antall liker
491
Sted
Arendal
Torget vurderinger
5
hifihuset er ikke så flinke til å levere varer heller virker det som, men tar gjerne forhåndbetalt. varen kommer om noen få uker. er "rett rundt hjørnet" i månedsvis, plutselig har det gått ett år og ingen vare ankommet, som rapportert på avforum.
noen bør kontakte monitor audio å fortelle hvor useriøs denne fyren er, han er mer opptatt av å drive museum og betale ned gjeld enn å følge opp kunder.
Var vel kanskje mitt innlegg undet et annet nick du så på Avforum da kanskje? Som sagt før. Får jeg med meg flere, så kommer jeg gjerne med min historie. STYGG SAK.

Odd J

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.07.2007
Antall liker
3.450
Torget vurderinger
1
Hei! Er det fremdeles slik at hifihuset ikke er oppe og går? har prøvd på telefon et par dager nå uten at noen tar den...

TrondW

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2012
Antall liker
162
Sted
Bergenser i Ålesund
Med så mange gode produkter på markedet nå er det egentlig en enkel sak å styre unna håpløse importører/aktører som er umulig å forholde seg til.

Topp Bunn