Ah, takker.soundscape skrev:Handler det meste fra Amazon, sjekk ut vedlagte link - der har du det meste av titler, samt henvisning til nettsteder som selger platene.
http://www.sa-cd.net/
Sånn er det når du har valgt et musikkformat som er så populært at platepressene vanskelig klarer å holde tritt med den store etterspørselen. ;DDag skrev:Gjør mye av musikkhandlingen min på play.com, men det aller meste av SACD står som "Temporarily out of stock.".
Hei,Espen R skrev:Og bare som en oppfølging til Creedence SACD'ene så kan jeg opplyse at CD sjiktet er lagd så optimalt som det lar seg gjøre. Steve Hoffman har selv uttalt på audioforumet sitt at han lagde en enkel splitt ut fra mixe/EQ boardet sitt, hvor det ene signalet gikk rett inn i en analoge - DSD converter (for SACD sjiktet), det andre signalet gikk rett til en 24/96 PCM A/D converter (for CD). Så ikke kom å si at CD signalet er blitt "køddet" med her.
..og Steve benytter aldri unødvendig kompresjon eller limiting i mastringa, dette er han direkte motstander av.
Skal gi deg en indikasjon på hvordan de låter, enten i kveld eller i morra. Fikk dem i posten i går. Fra før av har jeg kun Greatest Hits på en 24 kt. gold CD fra Fantasy.GFE skrev:Hei,Espen R skrev:Og bare som en oppfølging til Creedence SACD'ene så kan jeg opplyse at CD sjiktet er lagd så optimalt som det lar seg gjøre. Steve Hoffman har selv uttalt på audioforumet sitt at han lagde en enkel splitt ut fra mixe/EQ boardet sitt, hvor det ene signalet gikk rett inn i en analoge - DSD converter (for SACD sjiktet), det andre signalet gikk rett til en 24/96 PCM A/D converter (for CD). Så ikke kom å si at CD signalet er blitt "køddet" med her.
..og Steve benytter aldri unødvendig kompresjon eller limiting i mastringa, dette er han direkte motstander av.
Som en "gammel Creedence fan" som jeg vokste opp med, mener du at kvaliteten på sacd er god?, de gamle "cd'ene" er ikke mye å skryte av akkurat.
Mvh
Geir![]()
http://stores.ebay.com/Hear-The-Differencesupersubb skrev:Har du sjekket ut på ebay?? en masse SACD plater der og til forskjellige priser!