Hvor ble det av.............

Status
Stengt for ytterligere svar.

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Nå lurer jeg selvfølgelig VELDIG på hilken skjebne som ble tråden om de doble identitetene til del.........?
Om det er slik at det ligger inngripen fra "Direksjonen" bak, er det ikke da på tide med en forklaring....?

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Jeg ble litt villedet av enkelte brukere, og ettersom påstanden var uriktig har jeg fjernet alle spor. Det var det riktige å gjøre.

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
19
Torget vurderinger
3
Jeg tør snart ikke legge inn innlegg i slike tråder lengre i frykt for å bli slettet jeg og.

mvh,
OS

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3
Hmmm.. Påstander om dobble brukere er seriøse greier...
Kansje noen bør sjekke litt mer før man flagger det ut på forumet...?

.....

PK

O

OldBoy

Gjest
Fair enogh når det gjelder den konkrete påstanden, som vi nå ikke lenger har noe spor til.

Med det med doble identiteter er vel også et prinsipielt viktig spørsmål, som det tydeligvis er av stor interesse å debattere. Uten å nevne navn, naturligvis.

DEN diskusjonen synes jeg burde kunne tillates.

L

Ludo

Gjest
Men man kan aldri la en ip-adresse være en form for bevis på at man har doble identiteter på sentralen. I de fleste tilfeller så har privatkunder dynamisk IP og de kan endre seg rett som det er. Og bredbåndsleverandørene oppgir ikke hvem som til enhver har en IP-adresse med mindre det kommer et ønske fra en domstol/påtalemyndighet...

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Det mangler altså endel på kildekritikken her, Høvding. Snickers integritet var jo nærmest rasert en stund her, og personlig tok jeg påstanbden for god fisk fordi jeg forutsatte at den var grundig sjekket......

Hadde det vært meg, hadde jeg vært rimelig forbanna, for å si det sånn.

Betydelig rom for skjerping, IMHO.

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Det er mye som mangler for tiden virker det som...men nevner jeg eksempler på det jeg mener er latterlig, dårlig skjønn og tvilsom etikk, så blir innlegget slettet...for meg er det et gedigent tankekors..slik skal det jo faktisk ikke være.

Er dette virkelig et forum for folk som er interessert i reproduksjon av musikk lenger? Eller skal vi migrere i hopetall til andre løsninger og forum? I så fall, hvilke? :)

O.

nescafe

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2005
Antall liker
6
Torget vurderinger
2
Høvdingen skrev:
Jeg ble litt villedet av enkelte brukere, og ettersom påstanden var uriktig har jeg fjernet alle spor. Det var det riktige å gjøre.
Noe som gidder opplyse meg om hva påstanden var?

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
I min bok er det enda en ting som er både riktig og helt nødvendig å gjøre, Høvding. Legge seg helt flat og be om unnskyldning. Og det burde vært gjort FØR du slettet alle spor av denne kanonblødmen........

B

Back_Door

Gjest
Høvdingen skrev:
Legger du ut en så alvorlig og ødeleggende påstand om en kjent person, på grunnlag av hva "enkelte brukere" forteller deg??
Jeg ble sjokkert da jeg leste dette. Jeg tok det nemlig for gitt at en så alvorlig påstand var dobbeltsjekket før publisering.
Det forteller samtidig om hve de som fortalte deg dette, er villig til å gjøre for å sverte Snickers-is..
En unnskyldning til begge uthengte er en selvfølge!

Rhesus

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2006
Antall liker
12
HoJ skrev:
nescafe skrev:
Høvdingen skrev:
Noe som gidder opplyse meg om hva påstanden var?
Helt enig!
Det bør ikke nevnes med ett eneste ord før Høvding eventuellt gjør det i sin unnskyldning til vedkommende.

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
435
Torget vurderinger
4
Back_Door skrev:
Høvdingen skrev:
Legger du ut en så alvorlig og ødeleggende påstand om en kjent person, på grunnlag av hva "enkelte brukere" forteller deg??
Jeg ble sjokkert da jeg leste dette. Jeg tok det nemlig for gitt at en så alvorlig påstand var dobbeltsjekket før publisering.
Det forteller samtidig om hve de som fortalte deg dette, er villig til å gjøre for å sverte Snickers-is..
En unnskyldning til begge uthengte er en selvfølge!
Enig, jeg kjenner brand-x og han kommer fra Mosjøen. Skal man beskylde noen så bør man ikke være 99% sikker, men 100% sikker i påstanden før den legges på forumet.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
En unnskyldning er på sin plass, helt enig. Jeg beklager at jeg mistenkte Brand-X for å være en annen person.

Vi gjør bare vondt verre ved å fortsette tråden, og jeg stenger den herved.

Mvh
Høvdingen

Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp Bunn