Diverse Hvor ærlig er du?

Sier du det som det er?

  • Ja, jeg skriver fra levra og forteller hva jeg mener enten det er negativt eller positivt

    Stemmer: 19 20.9%
  • Prøver å være diplomatisk og har mer fokus på det positive og er forsiktig med påpeke feil offentlig

    Stemmer: 53 58.2%
  • Nei, er dannet og vil ikke risikere å fornærme verten, evt feil tar jeg privat med ham

    Stemmer: 5 5.5%
  • Nei, om jeg ikke likte oppsettet holder jeg kjeft, men diskuterer det heller med kompisene

    Stemmer: 3 3.3%
  • Enda en idiotisk undersøkelse?! Kjeder du deg Tosken?

    Stemmer: 11 12.1%

  • Totalt antall stemmer
    91

MakkinTosken

En kjekkas
Ble medlem
21.02.2020
Innlegg
13.585
Antall liker
34.310
Sted
og til
Torget vurderinger
6
Ärlig talt, er det fortsatt noen som lytter til IM? foruten katter da tydeligvis :cool:

mvh
Hadde ikke hørt om dem før for ca 2 år siden. De har noen festlige introer det hender jeg spiller, bare for å strekke anlegget og øra litt. Utover det. Gjesp!
 
U

utgatt25555

Gjest
Lucky you! som kom så sent inn med tanke på IM...

mvh
 

Hønndjevelen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2010
Innlegg
7.156
Antall liker
7.799
Sted
Oslo
Har følelsen av at du er av en yngre generasjon enn meg selv, og når det kommer til diskant er mine observasjoner av lyden begrenset. Det over 13 k Hz er ikke meg forunt lengere. Ruller av pent og pyntelig på papiret, men det sier jo ikke alt

Velkommen! :)
Som sagt, gamle gubber rører fælt. EL34 eller KT88. Mono skiver låter best m mono pickup
 

Hønndjevelen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2010
Innlegg
7.156
Antall liker
7.799
Sted
Oslo
Jeg synes det er mærkeligt! Danmark er oversvømmet med røvhuller! Det er så dårligt, at danskerne ansøger her for at undgå at diskutere med deres landsmænd. Du skrev engang, at livet var for kort til dårlige subwoofere. Jeg siger, at livet er for langt til at leve i Danmark!
Sett på vinyl med Svantes viser; Et land beboet av smilende gale,. Men om lidt er kaffen klar
 

W.Sand

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
3.026
Antall liker
4.386
Sted
moelv
Torget vurderinger
2
Svensken kjørte utfor bryggen, han var "færj-blind".
Besøk fra 12 Tom (2"-4" x 3) og Ronald resulterte i mild, men klar konstruktiv kritikk av noe dempet mellombass.
Det var vi helt enige i uten at vi dermed fikk kaffen og Kolbu-tvisten i halsen .
Ikke helt lett å balansere nøytralt ut, men etter at Snickers kom som "pianostemmer" og forsterker med nye muskler datt denne på plass også.
Men, av og til møter man folk som har varig hjerneslyng fra russetiden, hjernevasket av "Cerwin-Vegas national institute of blindshaking disorder".
Slike er ikke veldig velkomne.
 
Sist redigert:

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Innlegg
9.577
Antall liker
2.935
Torget vurderinger
8
Stemte før jeg las skikkelig gjennom hva det gjaldt.. så trodde det var skriving her inne på forumet.
Så stemte da
Ja, jeg skriver fra levra og forteller hva jeg mener enten det er negativt eller positivt
:p
 

MakkinTosken

En kjekkas
Ble medlem
21.02.2020
Innlegg
13.585
Antall liker
34.310
Sted
og til
Torget vurderinger
6
Stemte før jeg las skikkelig gjennom hva det gjaldt..
Kan jo være et generelt tankekors. Lese gjennom et par gange før du svarer "rett fra levra". Til og med lese gjennom ens eget rettlevrede svar før en trykker på den blå.
 

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Innlegg
9.577
Antall liker
2.935
Torget vurderinger
8
Kan jo være et generelt tankekors. Lese gjennom et par gange før du svarer "rett fra levra". Til og med lese gjennom ens eget rettlevrede svar før en trykker på den blå.
Jeg las innleggene etterpå: Det er normalt. Eller les du overskriften til slutt?
 
Topp Bunn