Hva slags motor hadde du i den forrige Vectraen, og hvordan er det med 110 hester? Er det tilstrekkelig? Merker at Insigniaen er annerledes giret, men mulig det er en vanesak.Vi har den med 110 hk diesel
Hva slags motor hadde du i den forrige Vectraen, og hvordan er det med 110 hester? Er det tilstrekkelig? Merker at Insigniaen er annerledes giret, men mulig det er en vanesak.Vi har den med 110 hk diesel
Tror det er det samme navnet de bruker på de som liker Ford Sierra..I Tyskland blir Opel eiere omtalt med det samme navnet som dorull figurene de har i hattehylla.
Hei!Griffenfeldt skrev:Hva slags motor hadde du i den forrige Vectraen, og hvordan er det med 110 hester? Er det tilstrekkelig? Merker at Insigniaen er annerledes giret, men mulig det er en vanesak.Vi har den med 110 hk diesel
Enig med dette. Kjøpte meg en bil for en tid siden, lett brukt. Og sommerdekkene var lavprofil, ikke noe ekstremt men likevel. Det var helt anderledes å kjøre bilen etter at de ble satt på. Veigrepet er jo topp, men man må virkelig holde fast i rattet for den sporer som en trikk hvis det er slitasje i veibanen. Moro og sportslig er det jo, men jeg ville nok foretrukket en høyere profil på dekkene om jeg hadde valgt.Vær litt forsiktig med å få altfor lav profil på dekkene. En kan se i test etter test i bilbladene at komforten går drastisk ned, og følsomheten for spor i veibanen går drastisk opp, samtidig som de støyer mere. Moderat lav profil er ofte det beste for norske veier.
Johan-Kr
Ja der kunne jeg tenke med en søt asiatisk pike med langt sort hår og hvit uniform..............................Sjåfør og champagenkjøler
Men det må du forstå "Leser1" at lydutstyr i bilen IKKE er ekstrautstyr! Der fyller vi på med max som en selvfølge, og da er det ikke snakk om "ekstrautstyr".Det snakkes om ekstrautstyr til biler på et hifi forum, og lydopgradering nevnes knapt? Du verden!
Jeg er ikke så sikker på det. Det er unektelig litt underlig å lese om champagnekjøler og paraplyer, mens lyd og ditto tilhørende utstyr (harddisk, nettløsninger m.m.) er helt fraværende i innleggene.Men det må du forstå "Leser1" at lydutstyr i bilen IKKE er ekstrautstyr! Der fyller vi på med max som en selvfølge, og da er det ikke snakk om "ekstrautstyr".
...og tett snøvær som vi nå for tida der jeg bor opplever daglig. Tåkelys er nyttig for å bli sett; ikke for å se...Tåkelys har effekt først i ekstremt kraftig tåke (noe man opplever kanskje hvert 3. skuddår?), da må hastigheten reduseres dramatisk, kanskje ned mot gangfart.
...og tett snøvær som vi nå for tida der jeg bor opplever daglig. Tåkelys er nyttig for å bli sett; ikke for å se...Tåkelys har effekt først i ekstremt kraftig tåke (noe man opplever kanskje hvert 3. skuddår?), da må hastigheten reduseres dramatisk, kanskje ned mot gangfart.