Altså, dersom du bor i Oslo og synes Kleive & Reiersrud er en god kombo så leverer Knut det sorte runde gullet personlig, per elsykkel.
Ikko å lure på!
Hvis du bor i Oslo - sykler jeg hjem til deg og leverer den nye LPen til Iver Kleive og meg. VIDUNDERLIGST AV ALT PÅ JORD heter den. Jeg kommer og du vippser kr 350 - jeg får mosjon og du får...
Årets nyttårsforsett som var å slutte å kjøpe billig fjasevinyl har gått over all forventning ! For ikke lenge siden kom denne i hus. Unboxed Decca førstepress av Let it Bleed på svært tett på NM ! Bleed kom ut 28.11.69. Unboxed ble faset ut i årskiftet 69/70. Sitte å snurre rockens feteste skive i perfekt tilstand er ren nytelse ! Rock på vinyl blir rett og slett ikke bedre enn dette.
De gjorde det ikke akkurat enkelt for seg selv sa de i 2009 ga ut denne kun på LP.
Jeg kjøpte den dengang da men den hvite vinylen var ganske bråkete og lyden ikke allverdens, så den ble ikke så mye spilt.
Nå remastra og utgitt på nytt i ymse format, også på knirkefri svart vinyl i begrensa opplag, all the way from østbyen.
Ikke akkurat hifimesselyd, men læll da, Råopptak innspilt hos Steve Albini