Hvilke Rør til Klipsch?

C

cosmos

Gjest
konflikter?
det er vel ikke noe hardware utstyr som er så smart og fleksibelt som pckort.

skjønner ikke desse tullpåstandene om støy heller, 1212m f.eks har et signal/støyforhold på -120db, særlig bedre enn det blir det ikke.

i en pc er trafo skilt med minst 2 stålvegger, og såpass smart opplagt at en receiver til 10k ser ut som en low tech blikkboks i forhold.
 

Jori

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.05.2006
Innlegg
165
Antall liker
2
Vel første lytterunde med Jasmine i dag, kjører den gjennom RSP1098 , tror ikke det er spesielt ideèlt men, jomfrutur med frontene også, skal ikke uttale meg for mye i tanke på at begge trenger masse innspilling, jeg liker lyden veldig godt foreløbig, en anelse skarp i toppen, får se om det rundes ut litt ettervært.. jasmine har krefter i massevis, det er masse trøkk og bunn så det holder, kunne godt vært litt mere "rør" lyd, men Rotelen ødelegger nok litt..
 

Jori

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.05.2006
Innlegg
165
Antall liker
2
Når det gjelder E-mu 1212M lydkortet, det er alltså to kort som følger med i den pakken? så jeg må ha to PCI porter ledig med andre ord..
 
C

cosmos

Gjest
nei. det andre kortet tar strøm via kabel fra primærkortet.
 

Jori

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.05.2006
Innlegg
165
Antall liker
2
men den tar jo likevel en PCI port, hvis man ikke skal ha den liggendes løst inne i kabinettet da :) Vet du noe om strøm forbruk og varmeutvikling fra de kortene? jeg har veldig begrenset med strøm og bør ikke ha høyere temperaturer heller..
 
C

cosmos

Gjest
det er et lydkort som gir ut et 2v signal. mye strøm og varme blir det ikke av det ;)

skjønner ikke helt alle desse spørsmålene...mer lyd for 1500kr får du iallefall ikke!
 

Jori

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.05.2006
Innlegg
165
Antall liker
2
ååhh beeeklaaager..slapp av Cosmos! skal ikke spørre mere jeg.. ;)
 
Topp Bunn