- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.886
Nå er det slutt på freden igjen.... ;D
Trådstarteren cares. Forresten, hvis du har tenkt å lese flere hundre spaltekilometer for å finne det ut må jo du selv være en av de som bryr seg aller mestxerxes skrev:Who cares? Etter noen hundre spaltekilometer med tørrpreik i avisene finner vi det nok ut...
Du får komme opp på Byåsen så kan vi forskanse oss sammen i kjelleren ;D.Fadamacka skrev:Så klart blir det Molde!
Nå må jeg vel gå i dekning, og ikke la noen vite at jeg skriver dette i Trondheim...
;D Du har ikke anskaffet slik Sumo-pakke, vel?Birdman skrev:Du får komme opp på Byåsen så kan vi forskanse oss sammen i kjelleren ;D.Fadamacka skrev:Så klart blir det Molde!
Nå må jeg vel gå i dekning, og ikke la noen vite at jeg skriver dette i Trondheim...
Har investert i TV2-sport. Trenger jeg Sumo??Fadamacka skrev:;D Du har ikke anskaffet slik Sumo-pakke, vel?Birdman skrev:Du får komme opp på Byåsen så kan vi forskanse oss sammen i kjelleren ;D.Fadamacka skrev:Så klart blir det Molde!
Nei, det er bare jeg som blander sammen, ser det ut til. TV2-Sport skulle holde lenge!Birdman skrev:Har investert i TV2-sport. Trenger jeg Sumo??Fadamacka skrev:;D Du har ikke anskaffet slik Sumo-pakke, vel?Birdman skrev:Du får komme opp på Byåsen så kan vi forskanse oss sammen i kjelleren ;D.Fadamacka skrev:Så klart blir det Molde!
Puhh,...ble litt nervøs der et øyeblikk ;D. Genialt å kunne få med seg alle kampene til eget lag, og slippe å lide seg gjennom kamper med f.eks. Fredrikstad og Vålerenga...Fadamacka skrev:Nei, det er bare jeg som blander sammen, ser det ut til. TV2-Sport skulle holde lenge!Birdman skrev:Har investert i TV2-sport. Trenger jeg Sumo??Fadamacka skrev:;D Du har ikke anskaffet slik Sumo-pakke, vel?Birdman skrev:Du får komme opp på Byåsen så kan vi forskanse oss sammen i kjelleren ;D.Fadamacka skrev:Så klart blir det Molde!
Hø?Birdman skrev:Puhh,...ble litt nervøs der et øyeblikk ;D. Genialt å kunne få med seg alle kampene til eget lag, og slippe å lide seg gjennom kamper med f.eks. Fredrikstad og Vålerenga...Fadamacka skrev:Nei, det er bare jeg som blander sammen, ser det ut til. TV2-Sport skulle holde lenge!Birdman skrev:Har investert i TV2-sport. Trenger jeg Sumo??Fadamacka skrev:;D Du har ikke anskaffet slik Sumo-pakke, vel?Birdman skrev:Du får komme opp på Byåsen så kan vi forskanse oss sammen i kjelleren ;D.Fadamacka skrev:Så klart blir det Molde!
Nå må jeg vel gå i dekning, og ikke la noen vite at jeg skriver dette i Trondheim....
Å faen, det tenkte jeg ikke på ;D.BT skrev:Hø?Birdman skrev:Puhh,...ble litt nervøs der et øyeblikk ;D. Genialt å kunne få med seg alle kampene til eget lag, og slippe å lide seg gjennom kamper med f.eks. Fredrikstad og Vålerenga...Fadamacka skrev:Nei, det er bare jeg som blander sammen, ser det ut til. TV2-Sport skulle holde lenge!Birdman skrev:Har investert i TV2-sport. Trenger jeg Sumo??Fadamacka skrev:;D Du har ikke anskaffet slik Sumo-pakke, vel?Birdman skrev:Du får komme opp på Byåsen så kan vi forskanse oss sammen i kjelleren ;D.Fadamacka skrev:Så klart blir det Molde!
Nå må jeg vel gå i dekning, og ikke la noen vite at jeg skriver dette i Trondheim....
Skal ikke Moille spille mot FFK og VIF?
Det blir spennende å se om Brann unngår nedrykk året etter seriegull denne gangen...Rago skrev:Brann har den beste stallen, punktum finale.....................
Brann har den beste treneren, punktum finale.....................
Brann har de beste supporterene, punktum finale..............
Brann har den beste stadiumet, punktum finale.................
Bergen er den beste byen, punktum finale........................
Blir neppe gull om Opdal fortsetter å være like smørfingret som på onsdag...BT skrev:Det blir spennende å se om Brann unngår nedrykk året etter seriegull denne gangen...Rago skrev:Brann har den beste stallen, punktum finale.....................
Brann har den beste treneren, punktum finale.....................
Brann har de beste supporterene, punktum finale..............
Brann har den beste stadiumet, punktum finale.................
Bergen er den beste byen, punktum finale........................
Når det er sagt ser jeg ikke bort i fra at Brann tar gull igjen (om 44 år)
Helstad 22 - Beste Trønder 13Gimsegutten skrev:Helstad var ikke god nok for den forrige klubben sin. Men den klubben han er i nå er han mer enn god nok for!
Det er nok umulig, all den tid det kun er ett lag som rykker ned i år. Forøvrig er det sikkert en smal sak å få til en egen Oslo-serie der nede hvis det er det dere syns er gøy.Dersu Uzala skrev:Håper provinslagene rykker ned.
Den elendige spilleren åpnet sesongen med å lure av et par Fredrikstad-spillere og banke ballen i mål. Hadde det vært flere slike elendige spillere i Norge hadde vi kanskje vært i EM.Man skrev:Ellers spår jeg at 2008 vil vise hvilken elendig spiller Helstad egentlig er. Mannen kan løpe, og putte foran åpent. Det er alt han kan. I 2007 var dette nok, det blir ikke nok i 2008.
Det er nok endel trøndere som er begynt å tygge på tøflene sine når de funderer over helstads overgang nå i ettertid.omholt skrev:Dersom det eneste Helstad kan er å løpe og putte for åpent mål, så gjør han det i så fall sabla bra. ;D
Hø?Gjestemedlem skrev:Det er nok endel trøndere som er begynt å tygge på tøflene sine når de funderer over helstads overgang nå i ettertid.omholt skrev:Dersom det eneste Helstad kan er å løpe og putte for åpent mål, så gjør han det i så fall sabla bra. ;D
3 mål i snitt per kamp så langt i sesongen.. det lover bra for de røde og hvite.
Gud hjelpe de fangekledde bartetrønderne hvis Brann noensinne skulle få en enda bedre spiss enn Helstad.