HVEM BØR BLI PRESIDENT?

hvem er din favoritt til å overta etter rumpeklovnen bush?

• McCain

Stemmer: 0 0.0%
  • Huckabee

• Giuliani

• Clinton

• Obama

• Edwards

• Totalt antall stemmer
    0

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
MaHa skrev:
Er det hun som henger på poster over senga til Siv? ;D

BT skrev:
Hillary bør vinne. Hun er jo så flink til å time når hun skal felle tårer... :'(
hmmm
En stund siden jeg har vært i senga til Siv nå... 8)

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.617
Sted
Horten
Torget vurderinger
8
hmmm
En stund siden jeg har vært i senga til Siv nå... 8)
[/quote]

Stubsveen?

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.294
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Kan ikke mene noe om det før jeg vet hvem av de som hører/ ikke hører forskjell på kabler.

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
En ansvarlig politiker vil naturligvis kreve dokumentasjon for alt som alle andre hører med det blotte øre! ;D

Det motsatte ville jo bli å feks invadere et land pga mistenkt innehav av masseødeleggelsesvåpen uten dokumentasjon? ;)

erato skrev:
Kan ikke mene noe om det før jeg vet hvem av de som hører/ ikke hører forskjell på kabler.

S

Slubbert

Gjest
* Hillary Clinton said on September 13, 2001: "Every nation has to either be with us, or against us. Those who harbor terrorists, or who finance them, are going to pay a price." [4]

* President George W. Bush, in an address to a joint session of Congress on September 20, 2001 said, "Either you are with us, or you are with the terrorists." [5]

http://en.wikipedia.org/wiki/You're_either_with_us,_or_against_us

G

Gjestemedlem

Gjest
Slubbert skrev:
* Hillary Clinton said on September 13, 2001: "Every nation has to either be with us, or against us. Those who harbor terrorists, or who finance them, are going to pay a price." [4]

* President George W. Bush, in an address to a joint session of Congress on September 20, 2001 said, "Either you are with us, or you are with the terrorists." [5]

http://en.wikipedia.org/wiki/You're_either_with_us,_or_against_us
En slik oppildnet tale er vel helt forståelig fra dem begge hvis du titter på datoene. Bush var nok bare litt tregere i oppfattelsen.

S

Slubbert

Gjest
Javisst, det er bare litt morsomt at et sitat ofte brukt av Hillary-tilhengere som "Bush-skremsel", og gjentatte ganger brukt her på forumet forøvrig (hei knutinh), faktisk opprinnelig stammer fra Hillary selv.

Det blir ingen "forandring" så lenge statsforvaltningen er stor, da er det byråkratene og lobbyistene som styrer. Akkurat som her hjemme.

Topp Bunn