Hva vil bli best under høyttalerne?

Seskage

Baron af Skage ;)
Ble medlem
15.12.2014
Antall liker
6.540
Sted
Bergen
Torget vurderinger
9
Har testet med sitteunderlag, de sorte gummimattene fra CO, noen Argon dempeføtter fra HiFi-Klubben og har nå disse som nevnes i de siste innleggene. Lydmessig ingen revolusjon, men de gir avkobling mot gulv som jeg ønsket, de ser bedre ut enn alle de andre jeg har testet, prismessig helt ok og jeg fikk løftet høyttalerene litt i høyden. Servicen fra firmaet var også helt super.
Spikes ble også testet, men gikk fort i skuffen igjen.
Hva var prisen med frakt? Ble det over grensen for tollfri import?

Slam Dancer

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.10.2014
Antall liker
371
Sted
Porsgrunn
$29.95 for 8 stk + $34 i frakt. Det er over grensen, men mine gikk rett hjem uten toll.:)
Fraktprisen hvis man handlet 3-10 sett à 8stk, så var frakten på $53 - altså litt å spare på fraktkostnader der.

BeetleBug

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.06.2009
Antall liker
15.895
Sted
Sørlandet
De sender med UPS only. Med frakt og mva kommer dem på 660,- for 8 kryssfiner klosser med pålimt gryteunderlag.

Mvh
BB

Slam Dancer

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.10.2014
Antall liker
371
Sted
Porsgrunn
Kall det hva du vil, de er fortsatt mer gjennomførte enn de andre løsningene jeg har testet. Men er man fingernem og nøyaktig, så klarer man sikkert å lage noe tilsvarende selv - og sparer hele 600,- hvis man ser bort fra vertøy, materialer og fritid.;)

BeetleBug

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.06.2009
Antall liker
15.895
Sted
Sørlandet
Kall det hva du vil, de er fortsatt mer gjennomførte enn de andre løsningene jeg har testet. Men er man fingernem og nøyaktig, så klarer man sikkert å lage noe tilsvarende selv - og sparer hele 600,- hvis man ser bort fra vertøy, materialer og fritid.;)
Joda, ingenting å si på prisen hadde dem bare hatt en funksjon. Mine forsvant raskere enn dem kom.

Mvh
BB

Realchef

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.03.2006
Antall liker
286
Sted
Horten
Torget vurderinger
1
$29.95 for 8 stk + $34 i frakt. Det er over grensen, men mine gikk rett hjem uten toll.:)
Fraktprisen hvis man handlet 3-10 sett à 8stk, så var frakten på $53 - altså litt å spare på fraktkostnader der.
Betalte 30+30 jeg, blir sendt som gave.

Topp Bunn