Hehe..?bjornh skrev:Kanskje jeg nullstiller innleggene dine da... ;D -hehe, neida. Vi måtte få opp "drikkinga" her, fant jeg ut.JonnYb skrev:Hva er dette?!
Plagierer du tråden min? Og atpåtil av en moderator.
Søksmål i vente
Slik som det har bitt moderert her siste epoken har jeg vanskelig for å svelge dine flåsete og provoserende utsagn.
Jeg var meget fornøyd med min tråd som levde i beste velgående på sine egne føtter.. Jeg synes det er kjempe med tråder som lever sitt eget liv og man kan hoppe på og av fra tid til tid. Synd det ikke er fler, men det kommer helt sikkert ettehvert.
Poenget er at slike tråder har sin egen lille historie å komme med ettersom tiden går. Ting vi kan minnes og humre litt over, evt skjemmes litt, glise litt osv.. Men skal du lage en ny bare for å få klistra ditt navn på plakaten kan du kysse deg i r...
Og mens du er igang, vi trenger da en ny ordassosiasjonsleken3...?? Den gamle byner jo å strekke seg så fryktelig, syns du ikke.
Ja jeg blir som sagt provosert, og folk må gjerne le og peke gretten gammel gubbe, men det er på en måte dålig etikk og totalt unødvendig å starte en identisk tråd før den gamle er forsvunnet naturlig av alderdom.
Som en siste replikk i saken, så er det en naturlig grunn til at enkelte tråder har fått benevnelsen 2, II, igjen, osv. Kanskje ikke alle vet dette.
Da er jeg faktisk spent hvor lenge dette innlegget får stå, da kritikk ofte blir fjernet uten forvarsel og som regel i overformynderiets ånd.
john egil, frustrert..