hva tror dere om dette vanvittige funnet av 750 000 plater ?

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.575
Torget vurderinger
24
Har noen vært og snoket i samlingen min nå?? Det var vaktmesteren han hadde snakket med.. ;D ;D ;D

Fortell Eros om singlene, så får han det ordentlig vondt!

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
12.975
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Noen mennesker har fler plater enn andre, feks Lance i denne tråden:

http://www.classicalmusicguide.com/viewtopic.php?f=10&t=37861&start=0

"It's a very good question, indeed! Personally, I am, as they say, over the top in numbers. But it's just not numbers that count; it's the content. Having near 70,000 LP titles and 30,000 CD titles [the 92-CD set of Rubinstein counts as one title] ..."

Og i motsetning til dette funnet spiller han platene, og har begrenset antall med dubletter ut over det som selvsagt forekommer når ting er med på ulike kompilasjoner og utgivelser.

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Antall liker
1.646
Det hadde vært et artig sted å besøke, i en uke eller så. Med noen flasker rom og sovepose hadde det vært en fin utflukt.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Roberten skrev:
Det hadde vært et artig sted å besøke, i en uke eller så. Med noen flasker rom og sovepose hadde det vært en fin utflukt.
og et vogntog for å få med den knappe 10% en hadde kjøpt

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Antall liker
1.646
65finger skrev:
Roberten skrev:
og et vogntog for å få med den knappe 10% en hadde kjøpt
Jau, hadde muligens ikke holdt med en skulderveske på den handlerunden der.

Men, tror opplevelsen hadde vært like stor uten å kjøpe en eneste skive. Nå er jeg kanskje over middels glad i vinyl, men jeg hadde synes det var stor stas bare å få bla og kikke på hele sulamitten. Og fyren bør jo være en underholdende eksentriker med en slik samling, lagret på den måten, så samtalen over romglasset hadde nok også vært givende.

Topp Bunn