Destiny skrev:
Faen, jeg syns det sto vibratorn til Duffy :
Destiny..
Står det ikke det, da? Jeg mener da at det vitterlig står... vent litt. Vibratoen, for søren! Etter beskrivelsene av platen så kommer til å forsøke å unngå den. Rockferry var såpass anstendig at jeg har den i extended luksusversjon, men den kostet bare 99 da jeg kjøpte den. Når sant skal sies så mangler også den platen den substansen som noen av de samtidige amerikanske artistene, men er hyggelig å ha i bakgrunnen ved besøk. Siden jeg ikke har betalt for Premium denne måneden, så kan jeg ikke høre platen på Spotify, og når jeg betaler husker jeg sikkert ikke at den nye eksisterer lenger.
Edit: Fant en single fra den nye platen, og den er grusom. Slo av etter et snaut minutt, det var nok. Vibratoen burde faktisk vært byttet ut med en vibrator. Den vil i alle fall fungere hvis det er batterier i den, og vil helt klart frembringe mer tilfredsstillende resultater enn dette. Og mye mer naturlig. :-X
Hørte den kun på de innebygde pc-høyttalerne, men det holdt i lange baner til å vurdere kvaliteten. Høres ut som et småtøft blåserarrangement i bakgrunnen, men det er ikke godt å si over elementer på omtrent 0,5".