Ja ja, folk er forskjellige.^BigBang passer seg visstnok ikke å like i snobbede kretser her inne. Fikk påpakning for å spille de en gang. Flott musikk imo.
Bigbang er faktisk i visse kretser regnet som Norges aller beste liveband.
Ja ja, folk er forskjellige.^BigBang passer seg visstnok ikke å like i snobbede kretser her inne. Fikk påpakning for å spille de en gang. Flott musikk imo.
Ukjent, men flott musikk. Særlig da jeg fant ut at å spille begge snuttene samtidig, ikke var spesielt lurt
Det e Tøfft det der!Det er litt sårt for meg at ingen andre i denne tråden spiller noe av den kanskje mest nyskapende artisten i England de siste 40 årene. Får gjøre det jeg, da. På vinyl:
Vis vedlegget 320525
mvh
Richard Thompson er grovt undervurdert, det er en skam!Det e Tøfft det der!Det er litt sårt for meg at ingen andre i denne tråden spiller noe av den kanskje mest nyskapende artisten i England de siste 40 årene. Får gjøre det jeg, da. På vinyl:
Vis vedlegget 320525
mvh
Den kan jo du bare spelle den over til harddisken din, så trenger jo ikkje du den på vinyl mer.
Så kan du jo levere vinylen til megDu vet jo adressen....
litt mer info til de som måtte være interrisert:
Richard Thompson Henry the Human Fly Album Review | Rolling Stone
Hørte Lou Reed live på slutten av nittitallet. Frognerbadet, med Van Morrison og Bob Dylan samme helg. Det var weekenden sin det.Skulle egentlig ut og fiske sjøørret i dag, men været tilsier sofaen og musikk i stedet.
Vis vedlegget 320642
Lou Reed - Transformer. RCA ND 83806.
Aldri hørt før, men slett ikke ille.
Jeg rørte da ikke høyttalerne. Satte sofaen annerledes og fikk godstolen i sweetspot. Og resultatet ble enda bedre lydOmmøblere stua? Det er jo, om ikke livsfarlig, så hvertfall kriminelt! Her bruker man årevis på vinkling av høyttalere, millimeter for millimeter. Plasserer nennsomt møblene i forhold til hva som gir best lyd. For så å høre at andre skjødesløst "ommøblerer"! Makan!
Se der, ja. Ikke noe fruentimmer som hadde bestemt at "nå må vi ommøblere!" altså.Jeg rørte da ikke høyttalerne. Satte sofaen annerledes og fikk godstolen i sweetspot. Og resultatet ble enda bedre lydOmmøblere stua? Det er jo, om ikke livsfarlig, så hvertfall kriminelt! Her bruker man årevis på vinkling av høyttalere, millimeter for millimeter. Plasserer nennsomt møblene i forhold til hva som gir best lyd. For så å høre at andre skjødesløst "ommøblerer"! Makan!![]()
Neida, her bestemmes alt av meg. Men som ungkar og spellemann kan muligens hifistua nå skremme bort endel fruentimmere. Ikke akkurat konevennlig, men men...Se der, ja. Ikke noe fruentimmer som hadde bestemt at "nå må vi ommøblere!" altså.Jeg rørte da ikke høyttalerne. Satte sofaen annerledes og fikk godstolen i sweetspot. Og resultatet ble enda bedre lydOmmøblere stua? Det er jo, om ikke livsfarlig, så hvertfall kriminelt! Her bruker man årevis på vinkling av høyttalere, millimeter for millimeter. Plasserer nennsomt møblene i forhold til hva som gir best lyd. For så å høre at andre skjødesløst "ommøblerer"! Makan!![]()