Det er noe med 24/96, L_E. Hvis du har mulighet til det, vil jeg anbefale at du prøver det ut.^Rumours er veldig bra, tkr. Har den selv på CD, i flere forskjellige pakninger. Den eldste er best på CD.
Denne nå, mens en fordums stolthet fra Nidaros får bank av noen haugesundere....
Vis vedlegget 269039![]()
Bob Seger - The Distance. Toshiba-EMI Black Triangle CP35-3083.
Fabelaktig album dette, som låter knall i denne mastringen.
Pr nå har jeg dessverre ikke det. Men det skal gå an å oppgradere inngangene på Paganini klokka mi, så det er noe jeg har tenkt å prøve etter hvert. Da blir lyden videresendt fra klokka til pre. Men skulle tro mastringen er avgjørende i 24/96 også? Altså at ikke alt i dette formatet låter like bra?Det er noe med 24/96, L_E. Hvis du har mulighet til det, vil jeg anbefale at du prøver det ut.^Rumours er veldig bra, tkr. Har den selv på CD, i flere forskjellige pakninger. Den eldste er best på CD.
Denne nå, mens en fordums stolthet fra Nidaros får bank av noen haugesundere....
mvh
Dette låt selvsagt mye bedre på vinyl enn den dårlige mastringen på CD?The Strypes - Snapshot på nyinnkjøpt vinyl![]()
Det låt noe bedre på vinyl ja. Men ikke den mest perfekte vinyl mastringen heller.Dette låt selvsagt mye bedre på vinyl enn den dårlige mastringen på CD?The Strypes - Snapshot på nyinnkjøpt vinyl![]()
Vet ikke.Pr nå har jeg dessverre ikke det. Men det skal gå an å oppgradere inngangene på Paganini klokka mi, så det er noe jeg har tenkt å prøve etter hvert. Da blir lyden videresendt fra klokka til pre. Men skulle tro mastringen er avgjørende i 24/96 også? Altså at ikke alt i dette formatet låter like bra?Det er noe med 24/96, L_E. Hvis du har mulighet til det, vil jeg anbefale at du prøver det ut.^Rumours er veldig bra, tkr. Har den selv på CD, i flere forskjellige pakninger. Den eldste er best på CD.
mvh
Ganske lang denne?"Romance in Durango" kan anbefales, ikke minst som bakgrunnsmusikk til et lite "søndags-ettermiddags-nyp". Funker hver eneste gang!
mvh