|
Fantastisk driv på disse irske tenåringeneStartet med dette rocka albumet i kveld:
Veldig kul musikk.Fantastisk driv på disse irske tenåringeneStartet med dette rocka albumet i kveld:
Denne låta er sinnsykt bra.
Herlig snacks, E.I.A.
Lyden stinker, det har du helt rett i. Ikke lett å nyte musikken da, men disse gutta har et stort potensiale. Håper de etter hvert får bedre lydprodusenter.Veldig kul musikk.Fantastisk driv på disse irske tenåringeneStartet med dette rocka albumet i kveld:
Eneste som mangler er noe bedre lyd på innspillingen.
Velig bra lyd, positivt overasketHerlig snacks, E.I.A.Tidlig-pressing, ser jeg. Bra lyd?
Skal kjøpe meg denne på lp, den har vist en bedre mastring enn cd'en.Lyden stinker, det har du helt rett i. Ikke lett å nyte musikken da, men disse gutta har et stort potensiale. Håper de etter hvert får bedre lydprodusenter.Veldig kul musikk.Fantastisk driv på disse irske tenåringeneStartet med dette rocka albumet i kveld:
Eneste som mangler er noe bedre lyd på innspillingen.
Tok en liten nett pause, kjente jeg ble ganske pisseforbanna på hvordan Roysen ble behandlet i noen tråder, så tok en timeout før jeg skrev noe jeg kom til å angre på.^Johnny; flott å se deg i tråden igjen![]()
Han ble ikke pent behandlet, det har du helt rett i. Selv om han nok ikke er noen kandidat for diplomatiet selv heller.Tok en liten nett pause, kjente jeg ble ganske pisseforbanna på hvordan Roysen ble behandlet i noen tråder, så tok en timeout før jeg skrev noe jeg kom til å angre på.^Johnny; flott å se deg i tråden igjen![]()
Om et par uker er det ferie så nå er jeg mer balansert igjen.
Sant nokk.Han ble ikke pent behandlet, det har du helt rett i. Selv om han nok ikke er noen kandidat for diplomatiet selv heller.Tok en liten nett pause, kjente jeg ble ganske pisseforbanna på hvordan Roysen ble behandlet i noen tråder, så tok en timeout før jeg skrev noe jeg kom til å angre på.^Johnny; flott å se deg i tråden igjen![]()
Om et par uker er det ferie så nå er jeg mer balansert igjen.
Fy svarte; dette var bra! På lista!Ellers fikk jeg med meg forsommerens siste artist før ferien.
Ingen ringere en Rich Harper band fra LA, jekla bra band.
Vis vedlegget 268752
Han har noen album på Spotify.
The Rich Harper Band – The Rich Harper Band
The Rich Harper Band – Onward...
Rich Harper Band – On Break
Må si jeg blir imponert over disse gamle gubbene. Dette er faktisk svært braRulle-Steinene i Hyde Park. NRK1.