|
Ingenting er jeg redd, dessverre ....selv om man never know.^Liker. Living In The Past har jeg i flere utgaver. Også denne
Dette du har behandlet den med; hva gjør det med lyden?
HeheIngenting er jeg redd, dessverre ....selv om man never know.^Liker. Living In The Past har jeg i flere utgaver. Også denne
Den skulle gjøre det lettere for laseren og lese dataen, samt avmagnetisete plata.
Det med tusjen var for og minimere straylight .
Har Nordost spray også, men bruker den ikke lenger , selv om den også sikkert hjelper.
The good timesHeheIngenting er jeg redd, dessverre ....selv om man never know.^Liker. Living In The Past har jeg i flere utgaver. Også denne
Den skulle gjøre det lettere for laseren og lese dataen, samt avmagnetisete plata.
Det med tusjen var for og minimere straylight .
Har Nordost spray også, men bruker den ikke lenger , selv om den også sikkert hjelper.
Har selv NordOst spray. Kan ikke bruke den på cd, da skiva henger seg opp i drivverket. Måtte dissekere en Esoteric-spiller jeg hadde en gang, for å få ut skiva![]()
Fått seg ung flott dame da Blackmore kunne vel vært pappaen + -) Flott låtChild in time
Helt enig! Vanvittig bra innlevelse av Elg på denne låten.Makan til innlevelse,har veldig sansen for denne karen
mvh
Skitt fiske lars_erik.
Tkr har nok vært litt for effektiv for sitt eget beste. Knærne verker og ryggen krangler!Jeg tar meg kald en jeg og. Selv om jeg ikke har vært like effektiv som tkr i dag
Neil Young - Comes a Time