Jeg har tatt opp alle disse programmene. Mye gull her.Pop og rock-perler fra 70-tallet. NRK1
Ja, det er en tidsreise tilbake til ungdommenJeg har tatt opp alle disse programmene. Mye gull her.Pop og rock-perler fra 70-tallet. NRK1
HerligGammel norsk låt med grove tekster
Flott musikk! Takker, denne skal skaffes. Er den fra i år?fikser det Lars Erik
mvh
Finner mye snadder hvis en følger gismo sin tråd,anbefalesBehagelig musikk det der Motoren! Første gang jeg også hører den.![]()
Har da funnet mye snadder her ogsåFinner mye snadder hvis en følger gismo sin tråd,anbefalesBehagelig musikk det der Motoren! Første gang jeg også hører den.![]()
mvh
Helt sant,halvparten av min plate samling kommer av tips fra denne fantastiske trådenHar da funnet mye snadder her ogsåFinner mye snadder hvis en følger gismo sin tråd,anbefalesBehagelig musikk det der Motoren! Første gang jeg også hører den.![]()
mvh![]()
Mannen fra De Dypeste Av De Dype Skoger har en svakhet for damer. Svært nyttig for oss andre, som kan plukke opp restene etter at han har høvlet over deFinner mye snadder hvis en følger gismo sin tråd,anbefalesBehagelig musikk det der Motoren! Første gang jeg også hører den.![]()
mvh
Helt sant,halvparten av min plate samling kommer av tips fra denne fantastiske trådenHar da funnet mye snadder her ogsåFinner mye snadder hvis en følger gismo sin tråd,anbefalesBehagelig musikk det der Motoren! Første gang jeg også hører den.![]()
mvh![]()
Og ikke minst mange trivelige folk.
mvh