Langhelg og bittelitt sommerfeeling tross litt skyer, vind og middels grei temp i dag: Da synes jeg denne fra hederskaren Chris Rea passer fint. Stram og fin poprockblues med forfriskende 80-talls lyd:

Hehe Lars Erik,er ikke fan av rødt hårHører du på musikken også, eller bare ser du på covret?Drømmer meg vekk med denne perlen
mvh
![]()
mvh
Ok,nå ble jeg fanHehe Lars Erik,er ikke fan av rødt hårHører du på musikken også, eller bare ser du på covret?Drømmer meg vekk med denne perlen
mvh
![]()
mvh
![]()
Aldeles grusomt![]()
Må sjekkes ut. Har ikke noe særlig av J.J. Cale før, dette hørtes ut som noe jeg kan like.Korte, disse gamle albuma. Over til J.J.Cale nå. Deilig blues. Bedre en Clapton, som han jo i sin tid spilte sammen med.
Vis vedlegget 263381
J.J. Cale - #8. Mercury 811 152-2. 1983.
Fantastisk album. Blir litt misunnelig på at du kan spille den såpass høyt.Mens madammen fremdeles er på jobb, spiller vi denne på -2 dB. Mao. høyt!!!!
Vis vedlegget 263424
Og gleder oss til å få en ny pickup i hus.
mvh
-0 dB er unity gain.Fantastisk album. Blir litt misunnelig på at du kan spille den såpass høyt.Mens madammen fremdeles er på jobb, spiller vi denne på -2 dB. Mao. høyt!!!!
Vis vedlegget 263424
mvh![]()
Tror jeg på. Bor i blokk jeg, da er ikke det like populært. Selvfølgelig drar jeg til litt innimellom, hender da at det står noen og ringer på døra når det er pause mellom låtene-0 dB er unity gain.Fantastisk album. Blir litt misunnelig på at du kan spille den såpass høyt.Mens madammen fremdeles er på jobb, spiller vi denne på -2 dB. Mao. høyt!!!!
Vis vedlegget 263424
mvh![]()
Legg til 2 x 350 + 2 x 250 W RMS i 8 Ohm så blir det høyt!
mvh
Jeg bor i rekkehus- ytterst på sør siden. Jeg må jo spille høyt, så jeg slipper å høre ringeklokkaTror jeg på. Bor i blokk jeg, da er ikke det like populært. Selvfølgelig drar jeg til litt innimellom, hender da at det står noen og ringer på døra når det er pause mellom låtene-0 dB er unity gain.Fantastisk album. Blir litt misunnelig på at du kan spille den såpass høyt.Mens madammen fremdeles er på jobb, spiller vi denne på -2 dB. Mao. høyt!!!!
mvh![]()
mvh![]()
Snakker da ikke om pusevolum. Snakker da om volum som gir volsomt øresus etterpåJeg bor i rekkehus- ytterst på sør siden. Jeg må jo spille høyt, så jeg slipper å høre ringeklokkaTror jeg på. Bor i blokk jeg, da er ikke det like populært. Selvfølgelig drar jeg til litt innimellom, hender da at det står noen og ringer på døra når det er pause mellom låtene-0 dB er unity gain.
mvh![]()
Er jo ingen vits i å spille Pink Floyd på puse-volum.