Various - "Rebel Rock A Billy Rock vol.3"

|
Hun er ganske kul, og jeg fikk denne med meg på min siste tur utenlands for en tid tilbake. Spilles med jevne mellomrom, kanskje etter at jeg er ferdig med Arne Domnerus' pantesjappe-jazz.Torja skrev:ZAZ lekkert, via spotifyayen... ;D
Lungemosen er fortært, sigaretten er fyrt opp - det er tid for ZAZ.Torja skrev:ZAZ lekkert, via spotifyayen... ;D
Nja...kan vel være noen og tyve, kunne blitt drillpike anyday hun der... men, for alt i verden, hver sin smak lars_erik...lars_erik skrev:Litt gammel, er hun ikke :![]()
Tosk! ;Ddag1234 skrev:Nja...kan vel være noen og tyve, kunne blitt drillpike anyday hun der... men, for alt i verden, hver sin smak lars_erik...lars_erik skrev:Litt gammel, er hun ikke :![]()
Tosk selv din slesking! Duffy ble 26 i sommer, men det er vel i eldste laget for deg det, slask_erik ;Dlars_erik skrev:Tosk! ;Ddag1234 skrev:Nja...kan vel være noen og tyve, kunne blitt drillpike anyday hun der... men, for alt i verden, hver sin smak lars_erik...lars_erik skrev:Litt gammel, er hun ikke :![]()
Jeg tenkte på hennes alder nå i dag, Dag![]()
Nå 8)dag1234 skrev:Tosk selv din slesking! Duffy ble 26 i sommer, men det er vel i eldste laget for deg det, slask_erik ;Dlars_erik skrev:Tosk! ;Ddag1234 skrev:Nja...kan vel være noen og tyve, kunne blitt drillpike anyday hun der... men, for alt i verden, hver sin smak lars_erik...lars_erik skrev:Litt gammel, er hun ikke :![]()
Jeg tenkte på hennes alder nå i dag, Dag![]()