Tenker jeg du er rimelig fornøyd medVoff skrev:Det er åpningskuttet på førsteplata som jeg selvfølgelig har i mint førsteutgivelse på vinyl 8) ;DA Boy Named Sue skrev:Hører nå The Man Who Called Himself Jesus fra samleren Halcyon Days:
Tenker jeg du er rimelig fornøyd medVoff skrev:Det er åpningskuttet på førsteplata som jeg selvfølgelig har i mint førsteutgivelse på vinyl 8) ;DA Boy Named Sue skrev:Hører nå The Man Who Called Himself Jesus fra samleren Halcyon Days:
En påminnelse jeg fra tid til annen trenger selv akkurat det, for det må nok innrømmes at de får langt fra fortjent spilletid her i heimen også.A Boy Named Sue skrev:Takk vta for å minne meg på at det er (relativt) lenge siden jeg har hør på Strawbs.
Bare hyggelig duvta skrev:Edit: ...og mens jeg skrev dette blir jeg da påminnet å legge Marillion på spilleren i løpet av kvelden. ;D Takk JanR
I følge allmusic så finnes det et par andre album også ja.tkr skrev:Jeg vet ikke om Linda Thompson har utgitt flere. - Er det noen her som vet?
Ho har ihvertfall to til. Pluss de ho ga ut sammen med eksen.tkr skrev:Denne:
![]()
Jeg vet ikke om Linda Thompson har utgitt flere. - Er det noen her som vet? Denne kan iallfall anbefales.
mvh
dag1234 skrev:Nick Lowe; The Convincer
Den er bare så kul, altså. ;DTownes skrev:dag1234 skrev:Nick Lowe; The Convincer
You look like butter wouldn't melt in your mouth
But I know it will, homewrecker
You look like you could take candy from a baby
I've seen you do it, homewrecker
Classy ;D ;D ;D
Simultankapasitet ;D Det er derfor jeg er så treig :lars_erik skrev:Dette har du ikke tid til, Dag![]()
Selv for oss uten lettere nevrotisk trønderblod i årene ?lars_erik skrev:Denne nå. Anbefales sterkt!![]()
;DRoberten skrev:Selv for oss uten lettere nevrotisk trønderblod i årene ?lars_erik skrev:Denne nå. Anbefales sterkt!![]()
Si fra neste gang du er i hovedstaden du, Dag, så skal du få en god klem.dag1234 skrev:En relativt plaget Møring hører på i sympati med nevrotikere i alle land, forén eder, for vi har intet annet enn våre hemninger at miste:
The Sadies; Darker Circles
Du er jo bare så tålmodig med meg som lider av galloperende lærevansker. Det er utrolig hvor treg jeg kan være på visse områder :'(.lars_erik skrev:Da lytter den svært nevrotiske trønderen til denne.
Utmattet etter å ha prøvd og lære bort noe til en møring i over et døgn..
Men lyktes til slutt
Puh!
:-*Roberten skrev:Si fra neste gang du er i hovedstaden du, Dag, så skal du få en god klem.dag1234 skrev:En relativt plaget Møring hører på i sympati med nevrotikere i alle land, forén eder, for vi har intet annet enn våre hemninger at miste:
The Sadies; Darker Circles
Forøvrig, gi gjerne et varsku på generelt grunnlag dersom dere er i ferd med å miste hemningene, da er det vel på sin plass å være på vakt.
Heart - Dreamboat Annie
Det høres flott ut ...SOA skrev:Mari Boine kveld...