- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Der var den kjekke mannen og!.Marcus skrev:Moving Oos sitt ferske:
![]()
Her er det Costello og Bacharach: Painted from memory
Vedlegg
-
34.5 KB Visninger: 195
Der var den kjekke mannen og!.Marcus skrev:Moving Oos sitt ferske:
![]()
Tror ikke .marcus har damelars_erik skrev:Trodde vi var enige om at dama var penere, Dag
Haden plata falt i smak hos meg. Fabelaktige musikere, og akkurat slik laidback jazz jeg liker. Må bestille mer av han![]()
Ja, og du vet hvem det slektes på?Townes skrev:Noe ala dette:
![]()
Og det har eg faèn hørt i noen timer no![]()
Steve Earle er god live.På den akustiske konserten hadde han med seg en på fløyte på Johnny come lately noen som husker hvem.rolfozzy skrev:Så, og hørte Steve Earle i Malmø i 98. Buddy Miller på gitar. En av de beste konsertene jeg har vært på.Finbeck skrev:Den første konserten hvor han var solo var vel den beste,med the Dukes som nr. 2,bluegrass konserten som nr.3.Denne plata har jo låter fra alle 3.Townes skrev:Enig. Syns det er hans beste, sammen med debuten.Finbeck skrev:Knallgod plate.Var på 3 konserter med Steve Earle på 90 tallet
cd
Mvh Finbeck
Minsten fått kolikk?Townes skrev:Noe ala dette:
![]()
SPOMP, tror jeg. Og det siste kan en jo alltids håpe på.lars_erik skrev:Hvordan Elvis Costello klarte å kapre denne DAMA, er en av livets største mysterier. Men; det gir jo håp for oss andre når han klarer å hanke inn et slikt STØKKE ;D
SPOMP? ???dag1234 skrev:SPOMP, tror jeg. Og det siste kan en jo alltids håpe på.lars_erik skrev:Hvordan Elvis Costello klarte å kapre denne DAMA, er en av livets største mysterier. Men; det gir jo håp for oss andre når han klarer å hanke inn et slikt STØKKE ;D
Stor p..k og mye peng.lars_erik skrev:SPOMP? ???dag1234 skrev:SPOMP, tror jeg. Og det siste kan en jo alltids håpe på.lars_erik skrev:Hvordan Elvis Costello klarte å kapre denne DAMA, er en av livets største mysterier. Men; det gir jo håp for oss andre når han klarer å hanke inn et slikt STØKKE ;D
Nå, penger er det dårlig med....dag1234 skrev:Stor p..k og mye peng.lars_erik skrev:SPOMP? ???dag1234 skrev:SPOMP, tror jeg. Og det siste kan en jo alltids håpe på.lars_erik skrev:Hvordan Elvis Costello klarte å kapre denne DAMA, er en av livets største mysterier. Men; det gir jo håp for oss andre når han klarer å hanke inn et slikt STØKKE ;D
Jo, men det går det an å håpe på ;Dlars_erik skrev:Nå, penger er det dårlig med....dag1234 skrev:Stor p..k og mye peng.lars_erik skrev:SPOMP? ???dag1234 skrev:SPOMP, tror jeg. Og det siste kan en jo alltids håpe på.lars_erik skrev:Hvordan Elvis Costello klarte å kapre denne DAMA, er en av livets største mysterier. Men; det gir jo håp for oss andre når han klarer å hanke inn et slikt STØKKE ;D
8)
Nei, den største som har fått teenage rebellion 10 år før tida. Djeezez kraist for en attitude.dag1234 skrev:Minsten fått kolikk?Townes skrev:Noe ala dette:
Du vet det gjør fort noe med balansen i familien når det kommer en ny unge. 4 år, var hun?Townes skrev:Nei, den største som har fått teenage rebellion 10 år før tida. Djeezez kraist for en attitude.dag1234 skrev:Minsten fått kolikk?Townes skrev:Noe ala dette:
Avreagerer med dette:
Fleshtones -Take a good look
![]()
samt et par sånne:
![]()
Jepps. 4,5 nå. Det gjør absolutt noe med balansen ja. Skremmende og fascinerende på en og samme gang. Jaja. Glenlivet lindrer det meste. Fleshtones ble litt for rølpete for fruen, så skiftet til hennar favoritt for tida. Og det er ei fole fin plate (som dei hadde sagt på sunnmøre)dag1234 skrev:Du vet det gjør fort noe med balansen i familien når det kommer en ny unge. 4 år, var hun?Townes skrev:Nei, den største som har fått teenage rebellion 10 år før tida. Djeezez kraist for en attitude.dag1234 skrev:Minsten fått kolikk?Townes skrev:Noe ala dette:
Avreagerer med dette:
Fleshtones -Take a good look
samt et par sånne:
Nei. Det er fordi du er så glad i matte :-* Og Dylan LeBlanc ;D.Marcus skrev:Er det rart jeg liker to streker under svaret? ;D
![]()
Du er en klok man dag, liten tvil om det.dag1234 skrev:Fole plate. LOL ;D Typisk Møre.
Hvis dette ikke bare er i kveld, og om dere er litt kloke, så går det oftest greit. Hun bør ved 4,5 år være (for det meste) ute av det mest intense trassalderen, og samtidig ha blitt dypt opptatt av far, og vil mest sannsynlig være ganske sjalu både på sin mor og sin lillebror som får så mye (av fars) oppmerksomhet. Dette sammenfaller i tid med at hun ikke lengre er enebarn, og kan skape ganske mye frustrasjon for den lille frøken. Ville jeg anta.
Ofte løses dette av seg selv ved at mor og datter knytter seg sterkere i denne fasen, og at datteren identifiserer seg med mor - og slik via stedfortreder, så og si, får kloa i far! Det er i denne fasen ikke uvanlig at datteren sier hun vil gifte seg med pappa når hun blir stor (og sønnen vil gifte seg med mor). Noe som skaper deilig triumffølelse og samtidig stor skrekk. For hva kan ikke barnet da vente seg av den forsmådde forelder?
Så litt "positiv" forskjellsbehandling med litt ekstra oppmerksomhet og noen ekstra goder, så løser ofte disse vanskelige følelsene. Som vi jo er genetisk programert til å gå igjennom for å bli rustet til å håndtere voksenlivet på best mulig måte.
I følge teorien, jaffal.
Høyrte Tomorrow Morning, End Times, Hombre Loco, Meet the EELS og B-sides & Rarities i går.dag1234 skrev:Må ha Eels før jeg blir tulen! Hombre Lobo
Så hyggelig. Jeg synes har er jevnt god, men at han ikke fikk det så godt til på Tomorrow Morning. Og heller ikke liker jeg Souljacker så godt.Brasse skrev:Høyrte Tomorrow Morning, End Times, Hombre Loco, Meet the EELS og B-sides & Rarities i går.dag1234 skrev:Må ha Eels før jeg blir tulen! Hombre Lobo
Eels er 100% favoritt for øyeblikket, kjekt med musikk som fenger så jækli. Og at eg stadig oppdager!
Du likte Beyond The Missoury Sky?lars_erik skrev:Jeg tar gjerne i mot flere Charlie Haden anbefalninger![]()
pluss en Brasse!Brasse skrev:Har veldig sansen for Hombre Loco og End Times (lykkelig ? / trist). Beautiful Freak er ei sterk plate.
Spurte ikke du om det for ei uke siden, lars_erik?lars_erik skrev:Jeg må seriøst skaffe meg Eels, forstår jeg. Hva starter jeg med?
He, hedag1234 skrev:Spurte ikke du om det for ei uke siden, lars_erik?lars_erik skrev:Jeg må seriøst skaffe meg Eels, forstår jeg. Hva starter jeg med?
Alzheimer? Også alt i din alder, knapt fylt 40...jaja så er det, sjukdom kan ramme blindt... kondolerer...
Sånt venter eg med til de sover søttdag1234 skrev:@ Townes, eller kanskje hun bare reagerer på at far drikker whiskey og spiller uvøren musikk en sein lørdagskveld ;D
Sikker på at dere finner ut av det.![]()
lars_erik skrev:Vargen, ja jeg likte den veldig godt ;D
Hva tror du om The Land of the Sun og Haunted Heart?
[/quote
Jeg er ganske ny på feltet sjøl, så jeg kan nok dessverre ikke si noe om de.Men, skal nok sjekke ut mer fra Haden med venner. Om du bestiller, og liker det du hører, må du gjerne si ifra.
![]()