- Ble medlem
- 02.05.2009
- Antall liker
- 4.294
En gang til:

|
Møydommen er jo en ære å talars_erik skrev:da har Katanaene fått 110 timer med innspilling. Elementene har myknet betraktelig, selv om de trenger 300 timer til.
Jeg tar da sjansen på Aja i SHM-SACD som jeg fikk fra Japan forrige uke, men ikke tatt sjansen på å spille enda. Tar møydommen nå ;D
Vil du slutte å slå meg, nå da? Pliz? :-\ ??? :'(lars_erik skrev:;D
Slik skal det være, dag!
:dag1234 skrev:Vil du slutte å slå meg, nå da? Pliz? :-\ ??? :'(lars_erik skrev:;D
Slik skal det være, dag!
Jeppgismo skrev:Ser nå at gikk bra 8)
gismo
Lars Erik: Har du hørt versjonen fra det albumet av Lennons Imagine?Anonym skrev:Antony and The Johnsons - Thank you for your love EP.
Kjøpt på vinyl på Horten messa, høres ut som nok et godt platekjøp. Gleder meg til ny cd kommer ut.
;Dlars_erik skrev:Flott, gutt! ;Dnilsen64 skrev:rev....abbey road da :-X
Med en fast, kjærlig hånd skal oppdragelsen skje 8)
Jeg er Fab Four-fan så det holder. Det røde albumet var den første langspilleren min etter at jeg var blitt så stor at jeg hadde egen musikksmak. Alt finnes i det balubske hjem, både i stereo og mono. Men det er hevet over enhver tvil om at du/dere går meg en høy gang i Beatlemania/galskap. Det er hyggelig å se noen gå så totalt av hengslene over noe jeg selv er så glad i, så slipper jeg å fremstille meg selv om like gal. ;D Alle kan virke normale stilt ved siden av de rette personene.lars_erik skrev:;Dlars_erik skrev:Flott, gutt! ;Dnilsen64 skrev:rev....abbey road da :-X
Nå :baluba skrev:Jeg er Fab Four-fan så det holder. Det røde albumet var den første langspilleren min etter at jeg var blitt så stor at jeg hadde egen musikksmak. Alt finnes i det balubske hjem, både i stereo og mono. Men det er hevet over enhver tvil om at du/dere går meg en høy gang i Beatlemania/galskap. Det er hyggelig å se noen gå så totalt av hengslene over noe jeg selv er så glad i, så slipper jeg å fremstille meg selv om like gal. ;D Alle kan virke normale stilt ved siden av de rette personene.lars_erik skrev:;Dlars_erik skrev:Flott, gutt! ;Dnilsen64 skrev:rev....abbey road da :-X
Just presis. Med noen få unntak, selvfølgelig.lars_erik skrev:Nå :baluba skrev:Jeg er Fab Four-fan så det holder. Det røde albumet var den første langspilleren min etter at jeg var blitt så stor at jeg hadde egen musikksmak. Alt finnes i det balubske hjem, både i stereo og mono. Men det er hevet over enhver tvil om at du/dere går meg en høy gang i Beatlemania/galskap. Det er hyggelig å se noen gå så totalt av hengslene over noe jeg selv er så glad i, så slipper jeg å fremstille meg selv om like gal. ;D Alle kan virke normale stilt ved siden av de rette personene.lars_erik skrev:;Dlars_erik skrev:Flott, gutt! ;Dnilsen64 skrev:rev....abbey road da :-X
;D