- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Nick Drake; Five Leaves LEft

Den Sylvian har jeg og. Artig sak. Tror vi kunne byttet platesamling og ikke oppdaget noe før det hadde gått lang tid65finger skrev:denne
hehe, ikke umulig. her går det idag1234 skrev:Den Sylvian har jeg og. Artig sak. Tror vi kunne byttet platesamling og ikke oppdaget noe før det hadde gått lang tid65finger skrev:denne
Her går det i His Bobness: Together Through Life - en vakker plate
![]()
Men den siste der, den har jeg ikke...65finger skrev:hehe, ikke umulig. her går det idag1234 skrev:Den Sylvian har jeg og. Artig sak. Tror vi kunne byttet platesamling og ikke oppdaget noe før det hadde gått lang tid65finger skrev:denne
Her går det i His Bobness: Together Through Life - en vakker plate
![]()
du får kjøpe den før vi bytter ;Ddag1234 skrev:Men den siste der, den har jeg ikke...65finger skrev:hehe, ikke umulig. her går det idag1234 skrev:Den Sylvian har jeg og. Artig sak. Tror vi kunne byttet platesamling og ikke oppdaget noe før det hadde gått lang tid65finger skrev:denne
Her går det i His Bobness: Together Through Life - en vakker plate![]()
det krydrer ørenedag1234 skrev:Litt overraskelse må jeg vel få ha![]()
Det er det jeg håpte på, men fryktet at det ville bli som å komme hjem om jeg stakk hodet i arkivet ditt.65finger skrev:det krydrer ørenedag1234 skrev:Litt overraskelse må jeg vel få ha![]()
Ikke platemesse. Det er neste helg. (rapport med bilder kommer selvsagt derfra on ei god uke)ErosLoveking skrev:platemesse ja Jan. Kanskje du kunne fortelle noe mer??
Sjukt bra plate det der dagdag1234 skrev:The Band;