K 

Kaare G. Opsahl
Gjest
Tom Waits Alice

Vedlegg
- 

351.2 KB Visninger: 183
| 
 | 

Å høre Muse er som å se maling tørkeLyngen skrev:Noen ganger kan jeg lytte til album bare fordi de er så populære.

Men kan egentlig ikke fordra denne musikken. Kan noen sette ord på hvorfor? Hva synes dere om Muse? Hvorfor er jeg så anderledes enn "massen"?
Klarer du å sette ord på hvorfor du ikke liker dem mens veldig, veldig mange andre gjør det?65finger skrev:Å høre Muse er som å se maling tørke
Ikke enkelt, syntes det er kjedelig. For å sette ord på det må jeg høre på bandet. Risikabelt jeg kan jo bli en av mengden ;D skal se om jeg har noen skiver liggende. Eller prøve SpotifyLyngen skrev:Klarer du å sette ord på hvorfor du ikke liker dem mens veldig, veldig mange andre gjør det?65finger skrev:Å høre Muse er som å se maling tørke
5 minutters oppfriskning. De prøver å favne over for mye. lange gørrkjedelige introer, kjedelig låter og energiløst er stikkord65finger skrev:Ikke enkelt, syntes det er kjedelig. For å sette ord på det må jeg høre på bandet. Risikabelt jeg kan jo bli en av mengden ;D skal se om jeg har noen skiver liggende. Eller prøve SpotifyLyngen skrev:Klarer du å sette ord på hvorfor du ikke liker dem mens veldig, veldig mange andre gjør det?65finger skrev:Å høre Muse er som å se maling tørke
Det er jo lekende lett, Lyngen. "Folk flest" har dårlig smakLyngen skrev:Klarer du å sette ord på hvorfor du ikke liker dem mens veldig, veldig mange andre gjør det?65finger skrev:Å høre Muse er som å se maling tørke

JanR skrev:
Vinyl.
/jan
;Drolfozzy skrev:JanR skrev:
Vinyl.
/jan
Freud? Er det noe Mbare har kommet med ?

Spør du meg så er det deilig å ha en samling å hente frem slikt fra også. Ikke bare surfe rundt og trykke noen knapper. :Todd skrev:Deilig å hente frem slike perler fra samlinga !
Enig, akkurat denne ble spilt på deilig plastikk, CD heter mediumet :-\. Skal innrømme at her i huset går det stadig mindre i CD, mer hardisk/Spotify, men nå og da også noe vinyl. Aller viktigst for meg er at man har et forhold til musikken, uavhengig av format.ErosLoveking skrev:Spør du meg så er det deilig å ha en samling å hente frem slikt fra også. Ikke bare surfe rundt og trykke noen knapper. :Todd skrev:Deilig å hente frem slike perler fra samlinga !
Helt enig Todd, den er dynamitt ! Helt merkelig hvordan jeg har klart å glemme hvor bra the Jayhawks er, men takk og lov at jeg har kommet på det igjen.Todd skrev:Vel, Roberten. Sterk Jayhawks skive dette også. Deilig å hente frem slike perler fra samlinga !