denne 
mvh
mvh
Vedlegg
-
17 KB Visninger: 153
|
Litt stort men skitt la gå (Bing virker bra)Roberten skrev:The Tunas - We Cut Our Fingers In July
Verdsveven nektet å finne frem et bilde til meg.
Har hørt på den endel ganger nå og må si jeg er litt skuffet. Absolutt ingen dårlig plate, men savner orginaliteten deres. Denne er roligere og mer strømlinjeformet, men ikke så spennende som jeg hadde håpet på. Dog håper jeg at plata vokser på seg.Lyngen skrev:Da skal jeg gå meg en tur med Ipod og Arcade Fire´s nye plate. Ulovlig lastet ned for første gang i mitt liv faktisk, så ikke si det til noen.
Så da gjør det ikke noe at det regner. Dette blir spennende
![]()
Bowie har jo så mye bra, men jeg har latt ham gå litt i glemmeboken. Tror det ble litt for mye av ham på et tidspunkt. Kanskje det er på tide å dra han frem igjen?65finger skrev:Ble inspirert etter mye Bowie i flere tråder
Spiller Bowie med jevne mellomrom. 70talls katalogen er uslåeligdag1234 skrev:Bowie har jo så mye bra, men jeg har latt ham gå litt i glemmeboken. Tror det ble litt for mye av ham på et tidspunkt. Kanskje det er på tide å dra han frem igjen?65finger skrev:Ble inspirert etter mye Bowie i flere tråder
Oi oi oi ...... Om Arcade Fire skuffer litt så innfrir Menomena desto mer. Jeg er smått begeistret så langtLyngen skrev:Da har jeg lastet ned neste album av interesse før utgivelsen:
![]()
Spennende. Hva synes dere om Menomena? Kjenner dere dem?
Du verden så kjapt og enkelt å laste ned. Lydkvalitet synes å være dårlig dog (Arcade Fire), og håper det skyldes nedlastningen.
Liker spesielt Hunky Dory, og seff Ziggy Stardust, men også Berlin-triologien, spes Station to Station.65finger skrev:Spiller Bowie med jevne mellomrom. 70talls katalogen er uslåeligdag1234 skrev:Bowie har jo så mye bra, men jeg har latt ham gå litt i glemmeboken. Tror det ble litt for mye av ham på et tidspunkt. Kanskje det er på tide å dra han frem igjen?65finger skrev:Ble inspirert etter mye Bowie i flere tråder
liker alt til og med Scary monsters, etter den er det så som så....dag1234 skrev:Liker spesielt Hunky Dory, og seff Ziggy Stardust, men også Berlin-triologien, spes Station to Station.65finger skrev:Spiller Bowie med jevne mellomrom. 70talls katalogen er uslåeligdag1234 skrev:Bowie har jo så mye bra, men jeg har latt ham gå litt i glemmeboken. Tror det ble litt for mye av ham på et tidspunkt. Kanskje det er på tide å dra han frem igjen?65finger skrev:Ble inspirert etter mye Bowie i flere tråder
Har aldri likt Aladin Sane noe særlig. Synes den er masete. Nå måtte jeg bare finne frem denne, og minre:65finger skrev:liker alt til og med Scary monsters, etter den er det så som så....dag1234 skrev:65finger skrev:Spiller Bowie med jevne mellomrom. 70talls katalogen er uslåeligdag1234 skrev:Bowie har jo så mye bra, men jeg har latt ham gå litt i glemmeboken. Tror det ble litt for mye av ham på et tidspunkt. Kanskje det er på tide å dra han frem igjen?65finger skrev:Ble inspirert etter mye Bowie i flere tråder
Liker spesielt Hunky Dory, og seff Ziggy Stardust, men også Berlin-triologien, spes Station to Station.