Rolling Stones - Exile on main street
Dagens første plate til dagens første kaffe

Dagens første plate til dagens første kaffe
|
;Ddag1234 skrev:Chris Knight:
![]()
Må nok bare innse at jeg ahr blitt miljøskadd av Townes, for plata med artistens navn er kanon.
å ja, "This Is Happening" faller i smak. Akkurat som de to foregående albumene. Det er dog "Sound Of Silver" jeg anser som den sterkeste.Gjestemedlem skrev:Det er vel den platen som har blitt mest spilt her siste uken.Todd skrev:LCD Soundsystem - This Is Happening
![]()
Faller den i smak?
Ser jeg må en tur over grensa i nærmeste framtid. Er den like bra som den forrige så er det ikke bomtur.JanOlav skrev:Bra og morsom skive, anbefales.
![]()
Jeg har, selvfølgelig, kjøpt den, men ikke kommet så langt at jeg har snurret den enda. Vad tycks ?Townes skrev:Robert Pollard - Moses on a snail
![]()
Sånn ca soloalbum nr 879 de siste to år fra den kanten
Vel, er kun i låt nr tre, og første gang, så for tidlig å si. Det er vel helt okei tenker eg, men ting er ikkje som de engang var... Kanskje er det meg, kanskje er det Bob.Roberten skrev:Jeg har, selvfølgelig, kjøpt den, men ikke kommet så langt at jeg har snurret den enda. Vad tycks ?Townes skrev:Robert Pollard - Moses on a snail
@LyngenLyngen skrev:
Er ikke denne deres beste plate?Roberten skrev:@mikefish, takk for U2 oppklaringen i går. Skulle man se U2 var nok '87 et bra år å gjøre det i.
Sleater Kinney - Call The Doctor
Dersom man vil ha knallbra punk levert av piker som virkelig har perfeksjonert det de driver med.
![]()
Tja..akkurat denne sier jo rapportene er ganske ulikt Bob, så det er ikke så godt å si. Men at det ikke er samme nivået over sakene som det var på '80 -og '90tallet er det jo ingen tvil om. Han glimter dog til innimellom, så jeg tør ikke å gi slipp på ham enda.Townes skrev:Vel, er kun i låt nr tre, og første gang, så for tidlig å si. Det er vel helt okei tenker eg, men ting er ikkje som de engang var... Kanskje er det meg, kanskje er det Bob.Roberten skrev:Jeg har, selvfølgelig, kjøpt den, men ikke kommet så langt at jeg har snurret den enda. Vad tycks ?Townes skrev:Robert Pollard - Moses on a snail
Det er i alle fall svært ulikt glansdagene til gbv. Eg gadd ikkje mer enn åtte låter, blir nok ikke kjøpt inn. Så mye annet som må i hus.Roberten skrev:Tja..akkurat denne sier jo rapportene er ganske ulikt Bob, så det er ikke så godt å si. Men at det ikke er samme nivået over sakene som det var på '80 -og '90tallet er det jo ingen tvil om. Han glimter dog til innimellom, så jeg tør ikke å gi slipp på ham enda.Townes skrev:Vel, er kun i låt nr tre, og første gang, så for tidlig å si. Det er vel helt okei tenker eg, men ting er ikkje som de engang var... Kanskje er det meg, kanskje er det Bob.Roberten skrev:Jeg har, selvfølgelig, kjøpt den, men ikke kommet så langt at jeg har snurret den enda. Vad tycks ?Townes skrev:Robert Pollard - Moses on a snail
Steike bra, ja. Beste ? Neppe. Det coveret ser nok mer slik utLyngen skrev:Er ikke denne deres beste plate?
![]()
Steike bra skive!!
Liker den bare bedre og bedre, så spre du bare miljøgiftene dine! Jeg må skafffe med de andre albumene av ham som du anbefalte og. Men det var alt i alt rett og slett så mange nye anbefalinger, at jeg ikke har klart å fordøye alle! Må porsjonere ut, for det kan bli litt for mye selv for en mann.Townes skrev:;Ddag1234 skrev:Chris Knight:
![]()
Må nok bare innse at jeg ahr blitt miljøskadd av Townes, for plata med artistens navn er kanon.
Blant de "bedre" miljøskadene da, tross alt...
Jeg kjenner ikke den du tenker på, men bra er den som jeg kjøpte. Jeg ble fortalt at det var den siste, men det stemmer ikke.rolfozzy skrev:Ser jeg må en tur over grensa i nærmeste framtid. Er den like bra som den forrige så er det ikke bomtur.JanOlav skrev:Bra og morsom skive, anbefales.
![]()