denne
Helg? er det helg?Roberten skrev:Oi oi oi, H.R. for en fantastisk samling å starte helgen med ! Der er det mye herlig punk.
Blæh !65finger skrev:Helg? er det helg?Roberten skrev:Oi oi oi, H.R. for en fantastisk samling å starte helgen med ! Der er det mye herlig punk.
Jordbærvin med bobler for øyeblikketRoberten skrev:Blæh !65finger skrev:Helg? er det helg?Roberten skrev:Oi oi oi, H.R. for en fantastisk samling å starte helgen med ! Der er det mye herlig punk.
Dette kommer nok som en overraskelse på deg, fingern, men det er dessverre ikke alle som kan rusle rundt i en armagnac og chablis indusert tåke langs svenskekysten.
Takk for at du ikke gnir det inn65finger skrev:Jordbærvin med bobler for øyeblikketRoberten skrev:Blæh !65finger skrev:Helg? er det helg?Roberten skrev:Oi oi oi, H.R. for en fantastisk samling å starte helgen med ! Der er det mye herlig punk.
Dette kommer nok som en overraskelse på deg, fingern, men det er dessverre ikke alle som kan rusle rundt i en armagnac og chablis indusert tåke langs svenskekysten.
Spiller den telefonen flac uten å måtte legge inn noen ekstra programvare, og hvis ikke: hvilken app bruker du?emotikon skrev:Førstegangslytting på denne fine plata i dag- sol og deilig
Kari, Ola & Lars Bremnes - Soløye
![]()
Avspillt i flac på disse:
![]()
![]()
Jeg fører bare rett over fra hardisk.baluba skrev:Spiller den telefonen flac uten å måtte legge inn noen ekstra programvare, og hvis ikke: hvilken app bruker du?emotikon skrev:Avspillt i flac på disse:
![]()
![]()
Glitrende.emotikon skrev:Jeg fører bare rett over fra hardisk.baluba skrev:Spiller den telefonen flac uten å måtte legge inn noen ekstra programvare, og hvis ikke: hvilken app bruker du?emotikon skrev:Avspillt i flac på disse:
![]()
![]()
Takk for det, baluba.. Men jeg ble altså inspirert av Lyngen til denne. Så æres den som æres skalbaluba skrev:Jeg glemte å nevne at The Nationals siste følgte med i posen med lånte sylvplater. Den begynner jeg seriøst å få foten for. Tror jeg, for dette er nok bare andre gang jeg hører den. Dag har propagandert såpass heftig for den at jeg bare måtte sjekke den, og det ser ut for at Dag har god grunn til å like dette.
![]()
Fantastisk plate Dag!dag1234 skrev:The Avett Brothers: I and Love and You