- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Disse:
Ja, funnet endel bra i det siste. Benytter meg flittig av "similar artists" og samleplater på Spotify og Youtube og dumper over godbiter innimellom.Roberten skrev:Og Gjestemedlem, way to go der blant de syv fjell !
Jeg liker å se på meg selv som et fordomsfritt menneske uten noen særlige -fobier, men trakk faktisk et lettelsens sukk da du forklarte hva som skjulte seg bak det homo-erotiske fotografiet.JanR skrev:Fin skive å stresse ned med etter dagens økt i garasjen.
(snekringen altså baluba)
/jan
Sagt det før, og sier det gjerne igjen, bra mann, baluba. Og snart får jeg ut fingern og får sendt kompaktplatene i din retning. Lover.baluba skrev:jeg sparer den andre lammekoteletten til sengekanten
Noen ganger bedre enn meg selv.Roberten skrev:Sagt det før, og sier det gjerne igjen, bra mann, baluba. Og snart får jeg ut fingern og får sendt kompaktplatene i din retning. Lover.baluba skrev:jeg sparer den andre lammekoteletten til sengekanten
Her er vi dypt nede i flasken med rom og langt inne i Detroit Cobras univers. Jippi !
The Detroit Cobras - Mink Rat Or Rabbit
![]()
Lyngen skrev:
Utmerket musikksmakpahf skrev:Fra morgenkvisten har det gått i :
Black Sabbath
Deep Purple
Dio
Whitesnake
Billy Bragg