Hadde det enda vært noen plakat der så :-\Supertramp skrev:Vis oss plakaten som ligger inni, JanR ? Haha
/jan
Hadde det enda vært noen plakat der så :-\Supertramp skrev:Vis oss plakaten som ligger inni, JanR ? Haha
Stemmer detSupertramp skrev:Jo, førsteutgivelse var også gatefold. Der er vel bilde av bandet i studio i utbrettet? Brian May sitter der og vinker til fotografen, tror jeg
Hehe ett meget godt poeng.Supertramp skrev:Drit i de nakne damene så lenge musikken er bra!![]()
Herlig coverJAND skrev:Tips til Queen-tribute:
-Queen as heard through the meat grinder of Three One G.
Undergrunds lable, fantastiske covers. Søk og kjøp.
Den går i spilleren nå.
Jon A
JanR skrev:JAND skrev:Tips til Queen-tribute:
-Queen as heard through the meat grinder of Three One G.
Undergrunds lable, fantastiske covers. Søk og kjøp.
Den går i spilleren nå.
Jon A
Herlig cover
Du må gjerne legge ut noen linker til hvor man får tak i.
/jan
Jeg driter aldri i nakne damer. ALDRI! ;DSupertramp skrev:Drit i de nakne damene så lenge musikken er bra!![]()
Hehe morro.JAND skrev:Kjøpte den av en kompis som drev et micro-label, og han hadde stadig noe interessant fra andre labels.
Tror jeg ga 50 spenn, hjemme i mi eiga stue... http://www.threeoneg.com/31G/shop.php
Jon A
Har kun MoFi-utgaven av denne tittelen, og syns det låter svært bra. Det som slår meg spesielt, er hvor utrolig lite støy det er på denne utgivelsen. Ofte får du med en del bakgrunnssus på nye utgivelser. Dét er ikke tilfelle med denne! Ei heller et eneste knitter. Forøvrig opplever jeg lyden som fyldig og dynamisk. Levende! Mulig at jeg også blir litt blendet av den gode musikken, men jeg anbefaler uansett denne utgivelsen til alle Costello-fans.Townes skrev:Er det MOFI vinylen du sikter til når du sier knallbra lyd? Eller bare sånn generelt? Har denne i pipelina, sammen med alt for mange andre ting som kjøpes opp igjen i nye utgaver og formater...Birdman skrev:Denne
![]()
Knallbra plate! Knallbra produksjon! Knallbra lyd!
Det står mellom Iggy og Billy Idol...Lyngen skrev:Har dere noe forslag til hva jeg skal spille i dag?
Eller Bowie...JAND skrev:Det står mellom Iggy og Billy Idol...Lyngen skrev:Har dere noe forslag til hva jeg skal spille i dag?
Jon A
Ikke en gang damene til gutta i Sven Ingvars?baluba skrev:Jeg driter aldri i nakne damer. ALDRI! ;DSupertramp skrev:Drit i de nakne damene så lenge musikken er bra!![]()
Da ble det denne:JAND skrev:Eller Bowie...JAND skrev:Det står mellom Iggy og Billy Idol...Lyngen skrev:Har dere noe forslag til hva jeg skal spille i dag?
Jon A
Jon A
Førtiårene er de nye trettiårene, vettu.JAND skrev:Ikke en gang damene til gutta i Sven Ingvars?baluba skrev:Jeg driter aldri i nakne damer. ALDRI! ;DSupertramp skrev:Drit i de nakne damene så lenge musikken er bra!![]()
Noen ganger er damene best....
Jon A
Ble inspirert og hermer.atonal skrev:The Tear Garden - Crystal Mass
![]()
Nei. Fasiten derimot, den har jeg.Lyngen skrev:Har dere noe forslag til hva jeg skal spille i dag?
Spiller denne;Roberten skrev:Nei. Fasiten derimot, den har jeg.Lyngen skrev:Har dere noe forslag til hva jeg skal spille i dag?
Flink guttLyngen skrev:Spiller denne;Roberten skrev:Nei. Fasiten derimot, den har jeg.Lyngen skrev:Har dere noe forslag til hva jeg skal spille i dag?
![]()
.. og har en følelse av at det var du som tipset om den?