K
Kaare G. Opsahl
Gjest
denne
Vedlegg
-
53.1 KB Visninger: 177
Det var litt av et sammentreff. Mellom sist jeg sjekket tråden og nå har jeg også satt på denne platen. Det vil si jeg spiller den av over Spotify. Premium er den beste investeringen det er mulig å gjøre i 2010.dag1234 skrev:Disse:
![]()
Jeg har ikke hørt en eneste tone fra The Drums enda, for The National er ikke ferdige enda. Det samme gjelder Bloody Hollies, som er siste band ut i den spillelisten. Det spørs om jeg gidder å høre på de i dag. I alle fall nå. Jeg har jo absorbert to for meg nye plater til nå i dag, og hjernen min er så teflonbelagt etterhvert at jeg ikke vil forvirre den med inntrykk som bare preller rett av på grunn av memory full.Todd skrev:hva synes du om The Drums da baluba? Skummelt fengende er min foreløbige dom...mulig jeg blir lei etterhvert, men akkurat nå finner jeg mye god underholdning i The Drums.
The National er fin den og.
Forstår. Ha en strålende lørdag, med eller uten The Drums.baluba skrev:Jeg har ikke hørt en eneste tone fra The Drums enda, for The National er ikke ferdige enda. Det samme gjelder Bloody Hollies, som er siste band ut i den spillelisten. Det spørs om jeg gidder å høre på de i dag. I alle fall nå. Jeg har jo absorbert to for meg nye plater til nå i dag, og hjernen min er så teflonbelagt etterhvert at jeg ikke vil forvirre den med inntrykk som bare preller rett av på grunn av memory full.Todd skrev:hva synes du om The Drums da baluba? Skummelt fengende er min foreløbige dom...mulig jeg blir lei etterhvert, men akkurat nå finner jeg mye god underholdning i The Drums.
The National er fin den og.