"I ain't machinery, i'm a man"
Faen for en bra skive!
Faen for en bra skive!
Vedlegg
-
11.4 KB Visninger: 218
Det er pokker meg like ille som når det er gatemusianter med indianerkostymer og PA nedenfor kontorvinduene våre..Marcus skrev:De må se å få satt inn et forbud mot de trompetene snarest. Ikke er det seervennlig og ikke kan spillerne kommunisere på banen!
Og faèn for en bra låt det sitatet er henta fradecibelius skrev:"I ain't machinery, i'm a man"
Faen for en bra skive!
Den spilte jeg også i stad. Nå er jeg litt i villrede. Kanskje på tide å la rørene hvile noen timer?JanR skrev:Litt Pink Floyd er på sin plass, syns jeg
![]()
Vinyl.
/jan
Hehe en liten pause gjør seg innimellombaluba skrev:Den spilte jeg også i stad. Nå er jeg litt i villrede. Kanskje på tide å la rørene hvile noen timer?JanR skrev:Litt Pink Floyd er på sin plass, syns jeg
![]()
Vinyl.
/jan
Hva synes du?Todd skrev:Ariel Pinks Haunted Graffiti - Before Today
![]()
Hva synes du?dag1234 skrev:Denne:
![]()
Liker denne meget godt! Bare 'Round And Round' er jo verdt plata alene. Plata forøvrig holder bra nivå. Og du?Lyngen skrev:Hva synes du?Todd skrev:Ariel Pinks Haunted Graffiti - Before Today
Bandet er The Besnard Lakes med 'The Besnard Lakes Are The Roaring Night'baluba skrev:Det hadde vært artig hvis Dag og Lyngen kunne avsløre hvilket band som har kanon på coveret sitt. Letter kryptiske poster når det ikke står noe som helst på coveret for oss uinnvidde.