K
Kaare G. Opsahl
Gjest
denne
Vedlegg
-
49.3 KB Visninger: 204
Tror den reigning sound platen er oop, mm eg blander med en annen live sak. Til 170,- er det bare å få i hus ja.Roberten skrev:Tror ikke den er noe spesielt dyr. Var vel rundt 170,- på bigdipper da jeg kjøpte den. Kan ikke skjønne at den skal være kostbar, dersom den ikke er OOP.Townes skrev:Nei for faèn, den manglerRoberten skrev:Uten tvil en bra mann. Du har 'Live At The Circle A' ? Den må jo passe deg som hånd i hanske.Townes skrev:Reigning sound - time bomb high school.
Fining han der Cartwright.
Har den "live @ goner", og alle studiotinga. Det er den som koster noen kronasjer på ebay det da? Vel vel, junibudsjettet er jo faktisk ikkje blåst enå ;D Sjøl om det langt på vei var satt av til voodoo rhythm ting...
Når det gjelder siste phosporecent er eg ikkje helt overbevist ennå. To Willie var glimrende (spesielt andrelåta som eg ikkje husker tittelen på i farta - takket være en god flaske vin), men den siste er ikkje av samme kvalitet synes eg. Men skal gi den noen snurr til.
Har du havnet helt på Voodoo Rythmkjøret ? ;D Ikke at det er noe galt med det, kjøper det jeg kommer over jeg også.
Noen stalltips ? Du har selvsagt komplett Come'N'Go ?
Synes du virkelig den er bedre enn the dirty south??? Synes TDS er uten tvil beste plata deira, men eg har ikkje snurret den siste nok ennå siden det var feil på vinylen, og den nye pressingen har ikkje kommet ennå.rolfozzy skrev:Beste siden Southern Opera.
![]()
Jeg hadde den oppfatning om at 'Southern Rock Opera' var deres sterkeste, men jeg må altså utforske katalogen videre?Townes skrev:Synes du virkelig den er bedre enn the dirty south??? Synes TDS er uten tvil beste plata deira, men eg har ikkje snurret den siste nok ennå siden det var feil på vinylen, og den nye pressingen har ikkje kommet ennå.rolfozzy skrev:Beste siden Southern Opera.
![]()
Men gleder meg til å høre skikkelig på den. Cooley låtene er jo som alltid reint gull.
AbsoluttTodd skrev:Jeg hadde den oppfatning om at 'Southern Rock Opera' var deres sterkeste, men jeg må altså utforske katalogen videre?Townes skrev:Synes du virkelig den er bedre enn the dirty south??? Synes TDS er uten tvil beste plata deira, men eg har ikkje snurret den siste nok ennå siden det var feil på vinylen, og den nye pressingen har ikkje kommet ennå.rolfozzy skrev:Beste siden Southern Opera.
Men gleder meg til å høre skikkelig på den. Cooley låtene er jo som alltid reint gull.
GlimrendeTownes skrev:AbsoluttTodd skrev:Jeg hadde den oppfatning om at 'Southern Rock Opera' var deres sterkeste, men jeg må altså utforske katalogen videre?Townes skrev:Synes du virkelig den er bedre enn the dirty south??? Synes TDS er uten tvil beste plata deira, men eg har ikkje snurret den siste nok ennå siden det var feil på vinylen, og den nye pressingen har ikkje kommet ennå.rolfozzy skrev:Beste siden Southern Opera.
Men gleder meg til å høre skikkelig på den. Cooley låtene er jo som alltid reint gull.Da får jeg slå et slag for dei også i nær framtid
![]()
Jeg har ikke hørt så mye på Dirty South. Jeg fikk også en vinylutgave med feil på, som jeg returnerte. Har den på CD, men det blir mest vinylspilling her.Townes skrev:Synes du virkelig den er bedre enn the dirty south??? Synes TDS er uten tvil beste plata deira, men eg har ikkje snurret den siste nok ennå siden det var feil på vinylen, og den nye pressingen har ikkje kommet ennå.rolfozzy skrev:Beste siden Southern Opera.
![]()