- Ble medlem
- 28.06.2009
- Antall liker
- 47
Siste MGMT.

|
Den har jeg ikke lagt merke til før. Lytter ....mikefish skrev:årsbeste sålangt etter min mening (og musikksmak) :
![]()
The Depreciation Guilt - spirit youth
dette er indie mekket etter god gammel oppskrift som henleder tankene til band som Pale Saints,Ride,Cathereen Wheel & Slowdive.
mvh. s,
Tror jeg skal ha "Big Burden" på 7", hvis den ikke er rappet av noen.ErosLoveking skrev:The Young Lords - "Same Shit - New Wrapping"
![]()
Lytter også til denne over Spotify. Med de ref. angitt av mikefish burde dette falle i smak...Lyngen skrev:Den har jeg ikke lagt merke til før. Lytter ....mikefish skrev:årsbeste sålangt etter min mening (og musikksmak) :
![]()
dette er indie mekket etter god gammel oppskrift som henleder tankene til band som Pale Saints,Ride,Cathereen Wheel & Slowdive.
mvh. s,
Jeg falt ikke for den selv, ble litt småkjedelig og tok ikke helt tak i meg.Todd skrev:Lytter også til denne over Spotify. Med de ref. angitt av mikefish burde dette falle i smak...Lyngen skrev:Den har jeg ikke lagt merke til før. Lytter ....mikefish skrev:årsbeste sålangt etter min mening (og musikksmak) :
![]()
mvh. s,