U
utgatt60135
Gjest

|
veldig bra valg! jeg hermerdag1234 skrev:Hun her:
![]()
Åh, husker dette som et skjelsettende band og plate65finger skrev:
Det er en klassiker, kjøpte den i 1987 den gangen jeg jobbet i forsvaretTorja skrev:Åh, husker dette som et skjelsettende band og plate65finger skrev:
Gamle minner trenger seg på gitt...
Og denne har jeg også mange gode minner til. Studietid og alt skulle skje ;D65finger skrev:
The joshua tree er en av veldig få plater jeg har kjøpt, men kvittet meg med. Orker ikke ha den i samlinga. Andre plater som har lidd samme skjebne hos meg er:65finger skrev:
U2 The Joshua tree og london calling var jeg møkklei selv men etter noen år. I london Callings tilfelle 25 år var det gøy å spille igjenOAlex skrev:The joshua tree er en av veldig få plater jeg har kjøpt, men kvittet meg med. Orker ikke ha den i samlinga. Andre plater som har lidd samme skjebne hos meg er:65finger skrev:
The Clash - London Calling
Pixies - Trompe Le Monde
Frank Black - ? (første soloplata)
Cranberries - ? (den med Zombie)
Cornelis Vreeswijk - Felicias Svenska Suite
Musikken som kastes er da variert iallefall
Mvh Ola
Dette er plater som jeg har mislikt ved første gjennomlytting, og ikke sett behov for å lytte på flere ganger. Ok, kanskje med unntak av den Pixiesplata og den med Frank Black, som det tok en uke å mislike.65finger skrev:U2 The Joshua tree og london calling var jeg møkklei selv men etter noen år. I london Callings tilfelle 25 år var det gøy å spille igjenOAlex skrev:The joshua tree er en av veldig få plater jeg har kjøpt, men kvittet meg med. Orker ikke ha den i samlinga. Andre plater som har lidd samme skjebne hos meg er:65finger skrev:
Pixies - Trompe Le Monde
Mvh Ola
smaken er som bakenOAlex skrev:Dette er plater som jeg har mislikt ved første gjennomlytting, og ikke sett behov for å lytte på flere ganger. Ok, kanskje med unntak av den Pixiesplata og den med Frank Black, som det tok en uke å mislike.65finger skrev:U2 The Joshua tree og london calling var jeg møkklei selv men etter noen år. I london Callings tilfelle 25 år var det gøy å spille igjenOAlex skrev:The joshua tree er en av veldig få plater jeg har kjøpt, men kvittet meg med. Orker ikke ha den i samlinga. Andre plater som har lidd samme skjebne hos meg er:65finger skrev:
Pixies - Trompe Le Monde
Mvh Ola
Det er den65finger skrev:smaken er som bakenOAlex skrev:Dette er plater som jeg har mislikt ved første gjennomlytting, og ikke sett behov for å lytte på flere ganger. Ok, kanskje med unntak av den Pixiesplata og den med Frank Black, som det tok en uke å mislike.65finger skrev:U2 The Joshua tree og london calling var jeg møkklei selv men etter noen år. I london Callings tilfelle 25 år var det gøy å spille igjenOAlex skrev:The joshua tree er en av veldig få plater jeg har kjøpt, men kvittet meg med. Orker ikke ha den i samlinga. Andre plater som har lidd samme skjebne hos meg er:65finger skrev:
Pixies - Trompe Le Monde
Mvh Ola![]()
Neida ikke malplassert i det hele tatt.OAlex skrev:Det er den65finger skrev:smaken er som bakenOAlex skrev:Dette er plater som jeg har mislikt ved første gjennomlytting, og ikke sett behov for å lytte på flere ganger. Ok, kanskje med unntak av den Pixiesplata og den med Frank Black, som det tok en uke å mislike.65finger skrev:U2 The Joshua tree og london calling var jeg møkklei selv men etter noen år. I london Callings tilfelle 25 år var det gøy å spille igjenOAlex skrev:The joshua tree er en av veldig få plater jeg har kjøpt, men kvittet meg med. Orker ikke ha den i samlinga. Andre plater som har lidd samme skjebne hos meg er:65finger skrev:
Pixies - Trompe Le Monde
Mvh Ola![]()
Merk at min hensikt med å liste opp musikk jeg misliker ikke er å rakke ned på musikken eller påstå at de som liker den har dårlig smak. Jeg synes imidlertid denne tråden er veldig nyttig mhp musikktips, og da er det greit å input på hva folk ikke liker også. Hm.., mulig det ble litt malplassert dette..
Det trenger du ikke!65finger skrev:Får kjøpe denne platen i morgen, er ikke helt det samme over macens interne høytalere
+1 til dere begge... :-\mikefish skrev:samme her Townes.har hatt et par dagers pause med Transglobal Underground nå,har problemer å finne på noe vettugt å formidle.
mvh. s,