The Donnas - "Bitchin´"

Jeg kan ikke se bildet. Er det min maskin det er noe galt med?dag1234 skrev:Den daglige kom i posten:
![]()
ja. eller deg.baluba skrev:Jeg kan ikke se bildet. Er det min maskin det er noe galt med?dag1234 skrev:Den daglige kom i posten:
![]()
I så fall er vi smittet av samme sykdom. Blankt her også.baluba skrev:Jeg kan ikke se bildet. Er det min maskin det er noe galt med?dag1234 skrev:Den daglige kom i posten:
![]()
Fingern serverte denne i Stallen på onsdag, veldig veldig bra var førsteinntrykket mitt.dag1234 skrev:Men nå er det denne:
![]()
Likte henne godt i Antichrist.
Rekken med ting som må få nok oppmerksomhet er litt for lang her også, har derfor gått til det drastiske skrittet å ikke være innom platebaren denne uken. Nei, Dum Dum Girls gjør seg absolutt ikke bort ! Passer utrolig godt til Rom gjør den ogsåErosLoveking skrev:DumDumGirls skiva har jeg bare lånt øret til 2 ganger siden den kom i hus (alt alt for mange skiver på vent. :)
Inntrykket er mer enn lovende.
Roberten skrev:Rekken med ting som må få nok oppmerksomhet er litt for lang her også, har derfor gått til det drastiske skrittet å ikke være innom platebaren denne uken. Nei, Dum Dum Girls gjør seg absolutt ikke bort ! Passer utrolig godt til Rom gjør den ogsåErosLoveking skrev:DumDumGirls skiva har jeg bare lånt øret til 2 ganger siden den kom i hus (alt alt for mange skiver på vent. :)
Inntrykket er mer enn lovende.![]()
Definitivt.Todd skrev:Beste norske plata fra 2009!
![]()