På vinyl;
Vedlegg
-
10.7 KB Visninger: 196
|
Kaptein Sabeltann på repeat for eks. ;DTownes skrev:![]()
Zeppe Leppelin - How the west was won.
Ville egentlig høre på Television, men 4-åringen insisterte på å høre på "lepp zeppelin"Kunne jo vært værre...
![]()
Takker Eros! Er kommet bare midt i 2ndre låt, men hører gode antydninger til ei godplate.ErosLoveking skrev:Gutter Twins - Saturnalia
![]()
Greg Dulli er liksom "typen" til Lovequeen. Hun har vært blodfan av Afghan Whigs så lenge jeg har kjent henne (vært sammen i 16 år) . Hun har den på CD, jeg kjøpte den på dbl vinyl igår. Tenkte det var en hyggelig gest å spille den før hun skulle begi seg til Oslo Spektrum, og Kent (som ikke er helt min kopp te).room skrev:Takker Eros! Er kommet bare midt i 2ndre låt, men hører gode antydninger til ei godplate.ErosLoveking skrev:Gutter Twins - Saturnalia
![]()
Mr Lanegan skuffer ikke så langt!
Og The Style Council? Me digg. ;DTodd skrev:For lite The Jam og Paul Weller her på HFS. For en låtskriver mannen er...
![]()
Skal ta frem denne til helga for da er det jobbehelg for dragen. Dunkel belysning og en pils passer nok bra til dette!ErosLoveking skrev:Greg Dulli er liksom "typen" til Lovequeen. Hun har vært blodfan av Afghan Whigs så lenge jeg har kjent henne (vært sammen i 16 år) . Hun har den på CD, jeg kjøpte den på dbl vinyl igår. Tenkte det var en hyggelig gest å spille den før hun skulle begi seg til Oslo Spektrum, og Kent (som ikke er helt min kopp te).room skrev:Takker Eros! Er kommet bare midt i 2ndre låt, men hører gode antydninger til ei godplate.ErosLoveking skrev:Gutter Twins - Saturnalia
![]()
Mr Lanegan skuffer ikke så langt!
Absolutt en anbefalingsverdig skive. Nytes i halvmørket, med en pils, sikkert to. "Alenepappa" kveld er helt ok.![]()