K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Fine tolkninger av andres kjente. Peter Gabriel - scratch my back
En dag i Iggy Pops tegnErosLoveking skrev:Iggy & the Stooges - Metallic ´KO
65finger skrev:En dag i Iggy Pops tegnErosLoveking skrev:Iggy & the Stooges - Metallic ´KO
Du gir han en skikkelig oppdragelse! Det blir han takknemlig for om en 20 års tid. Hadde det ikke vært for fatteren hadde triphoppen eller trancedansen tatt meg ;DErosLoveking skrev:65finger skrev:En dag i Iggy Pops tegnErosLoveking skrev:Iggy & the Stooges - Metallic ´KO
hva får deg til å tro det?![]()
;D
junior har opptil flere ganger tatt turen bort til kugjerdet (les: barnegrinda) foran husalteret og headbanget ekstatisk idag. 8)
*grøss* for en skjebne, foreldre som fostrer opp barna sine på trancedans. Det finnes Barnevern for sånt.65finger skrev:Hadde det ikke vært for fatteren hadde triphoppen eller trancedansen tatt meg ;D
burde opprettet en innsatsgruppe i barnevernet som hadde den slags på programmetErosLoveking skrev:*grøss* for en skjebne, foreldre som fostrer opp barna sine på trancedans. Det finnes Barnevern for sånt.65finger skrev:Hadde det ikke vært for fatteren hadde triphoppen eller trancedansen tatt meg ;D
Dobbeltgrøss. Å utsette barn for noe som burde komme under Geneve-konvensjonen for bruk mot voksne er utilgivelig. Offentlig omsorg av barna er for svakt. Foreldre må i fengsel for å slå barna sine, og da bør også dette føre til minst like streng straff som graverende vold uten fatalt resultat. Sånn ca to år er passe.ErosLoveking skrev:*grøss* for en skjebne, foreldre som fostrer opp barna sine på trancedans. Det finnes Barnevern for sånt.65finger skrev:Hadde det ikke vært for fatteren hadde triphoppen eller trancedansen tatt meg ;D
bor i moderne blokk, og har ingen peis.dag1234 skrev:Digitalt, for oss som ble lei av peiskos på 80-tallet.
du kan så si. Har en i nabolaget som fyrte opp en bygård et par steinkast unna. Gikk med 6 pers gitt. :-\dag1234 skrev:Hehe, Eros, hva med å fyre opp blokka?
Jeg er sjeleglad for at alle de som følger med bedre enn meg er vennlige nok til å informere en stakkars uvitende om de bra skivene de har.cybervision_ skrev:Jeg føler HFS er litt "I listen to bands that don`t even exist yet" utifra min musikalske horisont, men jeg innser at det nok er meg som er litt lite oppdatert. ;D
Wergeland skrev:Ja, det er noe helvetes drit. Hele batchen er feilpresset. Jeg venter på repress av den amerikanske utgaven.Townes skrev:Nå spilte jeg på forholdsvis moderat volum for ikke å vekke den lille, men for meg virket samtlige fire sider lytefrie.Wergeland skrev:Hvordan er kvaliteten på vinylen? Mitt eks hadde en fin første side mens side 2, 3, og 4 hadde svak men konstant støy i venstre kanal.Townes skrev:![]()
Omsider dumpa feitaboogieultrasuperdupergigamegadeluxe utgåva av vinylen ned i postkassen, så ventetida er over(Har kunnet høre den nokså lenge, men vært disiplinert som faèn for en gangs skyld)
Kun snurret LP 1 til nå, og er positivt overrasket / lettet! Har faktisk trua på dette, sjøl om mange pålitelige kompiser har vært nokså avmålt.
Glede seg til fortsettelsen (blir tidlig kveld for kid'n)![]()
Skal se om eg rekker gi den en snurr til i løpet av kvelden.
Wergeland: No satte eg på side 2, og jo det er faktisk en svak konstant støy i venstre kanal. Helvetes drit. La ikkje merke til det første gangen, då surret eg rundt og gjorde alt mulig annet samtidif.