Reverend Horton Heat
Vedlegg
-
9.4 KB Visninger: 131
Vad tycks ?ErosLoveking skrev:Julian Casablancas
![]()
Jag fattar. Høres ut som de samme innvendingene jeg har mot en del av greiene fra Strokes.ErosLoveking skrev:De første gangene jeg hørte den, var inntrykket at dette er et album som kommer til å vokse, nå er jeg ikke sikker mer. Har stoppet noe opp for min del. Et eller annet med monotonien som begynner å irritere meg. ???
ligger i vokalen :-\Roberten skrev:Jag fattar. Høres ut som de samme innvendingene jeg har mot en del av greiene fra Strokes.ErosLoveking skrev:De første gangene jeg hørte den, var inntrykket at dette er et album som kommer til å vokse, nå er jeg ikke sikker mer. Har stoppet noe opp for min del. Et eller annet med monotonien som begynner å irritere meg. ???
Det må jeg prøve å få med meg. Skal følge med.ErosLoveking skrev:Deph, tror Bloddy Hollies også skal spille i Bergen hvis de kommer til Norge i Mars.
Og den er det jo smått vanskelig for ham å gjøre noe særlig med.ErosLoveking skrev:ligger i vokalen :-\Roberten skrev:Jag fattar. Høres ut som de samme innvendingene jeg har mot en del av greiene fra Strokes.ErosLoveking skrev:De første gangene jeg hørte den, var inntrykket at dette er et album som kommer til å vokse, nå er jeg ikke sikker mer. Har stoppet noe opp for min del. Et eller annet med monotonien som begynner å irritere meg. ???
denne er det lenge siden jeg har hørt gitt!JanR skrev:På kassett;
![]()
/jan
Det irriterer meg att jeg ikke har den Matchstick skiva :-\JanR skrev:På vinyl;
![]()
/jan
Bra skive, syns jegdecibelius skrev:Det irriterer meg att jeg ikke har den Matchstick skiva :-\JanR skrev:På vinyl;
![]()
/jan
Edit: Steike - den er nyutgitt på cd jo, dagen er redda - takk til plate-guden
Får slenge på denne da![]()