K
Kaare G. Opsahl
Gjest
.
Vedlegg
-
12.7 KB Visninger: 167
Fordommene tror jeg også eksisterer, men de bryr seg ikke om denne trådentorem skrev:Ja, enig med deg. Denne tråden ødelegger helt fordommen om at hi-fi-folk kun hører på Kari B. og "Brothers in Arms" (vel, den har jeg selv både på vinyl og cd, så jeg skal ikke si så mye). Jeg blir i godt humør av å se så mye morsomt folk hører på, og har også snappet opp en del tips herifra. Så stå på gutter (og jenter?). 1000 sider er innen rekkevidde!VilhelmW skrev:For øvrig er jeg skikkelig imponert over denne tråden!! Denne, og tråden "siste platekjøp" har gitt meg mange, mange gode tips ang. utøvere og potensielle platekjøp. Fint om vi også kan legge inn en kort kommentar ang. lydkvalitet og om skiva kan anbefales...sjøl om smak osv. sjølsagt er sterkt avvikende blandt oss!
supernyheter!! Den konserten skal jeg seErosLoveking skrev:apropos Bloody Hollies så har jeg en aldri så liten gladnyhet.
Ny skive i mars, og ikke bli overraska hvis de åpner i Norge det jeg tror er den kommende Europa-turneen samme måned.
Det var min siste lille input for idag.![]()
![]()
![]()
Er ikke du fotograf da? ;DErosLoveking skrev:så det evinnelige finner ikke cover problematikken.
joa, men det er sånn ork å skulle avfotografere, laste inn, og laste opp. :jowil skrev:Er ikke du fotograf da? ;DErosLoveking skrev:så det evinnelige finner ikke cover problematikken.
Veldig positivt overrasket over den. Har ikke hørt den forrige Vampire Weekend plata, men regner med jeg må gi den et par runder også.H.R skrev:Gir denne et nytt forsøk i dag.