hail hail!

Ja, enig med deg. Denne tråden ødelegger helt fordommen om at hi-fi-folk kun hører på Kari B. og "Brothers in Arms" (vel, den har jeg selv både på vinyl og cd, så jeg skal ikke si så mye). Jeg blir i godt humør av å se så mye morsomt folk hører på, og har også snappet opp en del tips herifra. Så stå på gutter (og jenter?). 1000 sider er innen rekkevidde!VilhelmW skrev:For øvrig er jeg skikkelig imponert over denne tråden!! Denne, og tråden "siste platekjøp" har gitt meg mange, mange gode tips ang. utøvere og potensielle platekjøp. Fint om vi også kan legge inn en kort kommentar ang. lydkvalitet og om skiva kan anbefales...sjøl om smak osv. sjølsagt er sterkt avvikende blandt oss!
det platecovret lover godt Eros 8)ErosLoveking skrev:
prøvd meg på denne noen ganger, men får liksom ikke helt taket på den. nuvel...Lyngen skrev:Gjenganger;
![]()
noe av det mest spilte her i heimen. Holder nok en knapp på den selvtitulerte skiva som kom etterpå, men har egentlig UCP gjort noe dårlig?Roberten skrev:O...Union Carbide er det lenge siden jeg har hørt på, ikke et vondt ord om Hives, slettes ikke, men nå klør det i hele kroppen etter å høre 'In The Air Tonight.' Må nok slenge på den.
Takk for påminnelsen, baluba !
Another Rock'n'Roll Statement er aldri feil, så jeg er ikke veldig uenig med deg i at selvtitulerte er den beste. Og de har vel aldri vært i nærheten av noe som kan kalles dårlig neiErosLoveking skrev:noe av det mest spilte her i heimen. Holder nok en knapp på den selvtitulerte skiva som kom etterpå, men har egentlig UCP gjort noe dårlig?
En av de mest minneverdige konsertene jeg har vært på. Samfundet i Trondheim høsten 1990 (dæven, snart 20 år siden :-X ) 17 år og ikke lovlig. ;D
Ja, hvordan er den?Roberten skrev:180 grams kjærtegn av ørene. Hurra for Spoon !
![]()
Den holder God Spoon-standard...Lyngen skrev:Ja, hvordan er den?Roberten skrev:180 grams kjærtegn av ørene. Hurra for Spoon !
![]()
En fantastisk plateTodd skrev:The Zombies - Odessey And Oracle. Stor 60's favoritt her i huset.
![]()