Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

torem

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Antall liker
    861
    VilhelmW skrev:
    For øvrig er jeg skikkelig imponert over denne tråden!! Denne, og tråden "siste platekjøp" har gitt meg mange, mange gode tips ang. utøvere og potensielle platekjøp. Fint om vi også kan legge inn en kort kommentar ang. lydkvalitet og om skiva kan anbefales...sjøl om smak osv. sjølsagt er sterkt avvikende blandt oss!
    Ja, enig med deg. Denne tråden ødelegger helt fordommen om at hi-fi-folk kun hører på Kari B. og "Brothers in Arms" (vel, den har jeg selv både på vinyl og cd, så jeg skal ikke si så mye). Jeg blir i godt humør av å se så mye morsomt folk hører på, og har også snappet opp en del tips herifra. Så stå på gutter (og jenter?). 1000 sider er innen rekkevidde!

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    åja! ;D

noen ganger ønsker en at en var 18 og "uskyldig" igjen. Hoppe opp og ned, drekka øl og synge med.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    band og tittel er riktig, men feil cover. (sliter generelt med å finne cover på endel av platene mine. :-\ )

nuvel.

BurntIsland

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.02.2006
    Antall liker
    15.880
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    3
    ;D ;D ;D ;D ;D den punklåta som gir meg mest lyst til å gi f, drekka og herje...

goffa

Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.03.2007
    Antall liker
    0
    Startet dagen med Mika en selsom opplevelse tett fulgt av litt god nyprog fra Transatlantic-Bridge to forever, så blir man i hvert fall våken!

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Er i humør til noe rått og svensk i kveld. Tenkte på United Carbide Productions eller Soundtrack men turen bort til platesamlingen ble for stor. The Hives lå tilfeldigvis klar på bordet, så da sparer jeg den energien til senere.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    O...Union Carbide er det lenge siden jeg har hørt på, ikke et vondt ord om Hives, slettes ikke, men nå klør det i hele kroppen etter å høre 'In The Air Tonight.' Må nok slenge på den.
    Takk for påminnelsen, baluba !

BurntIsland

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.02.2006
    Antall liker
    15.880
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    3
    Danske Powersolo har gitt ut 3 skiver som er mindre kjent enn de fortjener.. Etter jeg så de på bylarm i Trondheim noen år siden har jeg vært fan:

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Roberten skrev:
    O...Union Carbide er det lenge siden jeg har hørt på, ikke et vondt ord om Hives, slettes ikke, men nå klør det i hele kroppen etter å høre 'In The Air Tonight.' Må nok slenge på den.
    Takk for påminnelsen, baluba !
    noe av det mest spilte her i heimen. Holder nok en knapp på den selvtitulerte skiva som kom etterpå, men har egentlig UCP gjort noe dårlig?
    En av de mest minneverdige konsertene jeg har vært på. Samfundet i Trondheim høsten 1990 (dæven, snart 20 år siden :-X ) 17 år og ikke lovlig. ;D

Sjekk opptaket under. Ikke for ingenting at UCP var de store heltene til band som Turboneger og O-Men her i Oslo (pre-Gluecifer).
    Ebbot endel kilo lettere.............. ::) Sveriges svar på Iggy Pop.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Lp´en og ikke singelen

etterpå er det bare og fyre opp dette klassiske dobbelalbumet.

Nok en god tirsdagskveld, dog med amputert forsterkeri :D

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    ErosLoveking skrev:
    noe av det mest spilte her i heimen. Holder nok en knapp på den selvtitulerte skiva som kom etterpå, men har egentlig UCP gjort noe dårlig?
    En av de mest minneverdige konsertene jeg har vært på. Samfundet i Trondheim høsten 1990 (dæven, snart 20 år siden :-X ) 17 år og ikke lovlig. ;D
    Another Rock'n'Roll Statement er aldri feil, så jeg er ikke veldig uenig med deg i at selvtitulerte er den beste. Og de har vel aldri vært i nærheten av noe som kan kalles dårlig nei :)
    Hører egentlig altfor lite på UCP, har ikke engang alle skivene, og de jeg har er på endatil på plast. Så da har jeg et forsett for 2010, Union Carbide oftere i ørene, og vinylen havner på må ha lista.

G

Gjestemedlem

Gjest
    13th Floor Elevators - May The Circle Remain Unbroken
    [video]2mh2q90R6gw[/video]

The Pseudos - A Long Way To Nowhere
    [video]M6Qf_oA_sVE[/video]

Kennelmus - Dancing Doris
    [video]yZqRET5Zd2U[/video]

pstraums

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Antall liker
    119
    Sted
    Flateby
    Torget vurderinger
    1
    Denne har nærmest gått på repeat i et par dager nå.. lenge siden sist jeg hørte på denne, aner ikke hvorfor !

Todd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.06.2009
    Antall liker
    47
    The Zombies - Odessey And Oracle. Stor 60's favoritt her i huset.

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    40.968
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    22
    For de av oss som liker Phil....utrolig bra konsert i Paris :)
    Innledende trommesolo kan bare nytes gang på gang ;D

Vedlegg

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn