jowil, du er en mann etter mitt hjertet.

Faen, nå må jeg fiske frem de skivene der. Starter med Urges!
Faen, nå må jeg fiske frem de skivene der. Starter med Urges!
Bugnende, vil jeg nesten driste meg til å kalle det. Hopper fan meg på flyet i morgen!ErosLoveking skrev:Året her begynner å bli fullt.
Min mann, det kaller jeg god sportsånd til etterfølgelse (hører dere?) ;Djowil skrev:Bugnende, vil jeg nesten driste meg til å kalle det. Hopper fan meg på flyet i morgen!ErosLoveking skrev:Året her begynner å bli fullt.
Alarm ! Nå ønsker jeg ikke å tråkke noen bergensere på føttene, men det der var et slag under beltestedet 65finger65finger skrev:Eros og Roberten (hmm noe bergensk over det navnet) Impulse her på sentralen tok bilder i går så det kommer noen snart? Er litt i lydrus for tiden. Måtte ta meg sammen i går og spilte garagerock til naboen klagde ;D
Når det er mulig å seile fra Peru til Polynesia på bambus er vel det meste innenfor rekkevidde!Roberten skrev:Eros, kan Kontikiekspedisjonen på lørdag heller legges til 65fingers leilighet slik at vi får blåst naboen hans til et annet postnummer ?
jowil, det der står det respekt av ! ;D
Nachspiel med noen flasker rom og garagerock bruker å være suksess har jeg hørt. ;DRoberten skrev:Eros, kan Kontikiekspedisjonen på lørdag heller legges til 65fingers leilighet slik at vi får blåst naboen hans til et annet postnummer ?
Neiii.. Det var ikke Built to Spill". Jeg klare pokker ta meg ikke å høre det. Og jeg som har ryddet nettopp. Må jeg lete etter et tomt cover :Lyngen skrev:Satte på en plate uten navn i bakgrunnen og glemte helt å sjekke. Har en misstanke om at det var Built to Spill.
Ahh... du er et geniatonal skrev:Prøv å spill den med Windows Media Player f.eks. (hvis du bruker Win da), mulig den får en ID via en database.
Jaha, du har tid til å høre på musikk altså ? Burde ikke heller du mase på Impulse om å poste bildene han tok av stereoanlegget/hi-fisystemet ditt ?65finger skrev:Denne spilles nå. Kul plate med godt driv fra HD