Russiske wienerbrød i sofaen-musikk ;D
Vedlegg
-
55.5 KB Visninger: 166
|
Fantastisk cover! ;Dbluesbreaker skrev:Snø her også.
Gode wienerbrød, grei dame??lars_erik skrev:Russiske wienerbrød i sofaen-musikk ;D
Kjempelyd på minmotoren skrev:Prøver å bli fortrolig med denne fra Beth Hart.
litt rar lyd på denne platen eller er det bare meg??
mvh
lars_erik skrev:Kjempelyd på minmotoren skrev:Prøver å bli fortrolig med denne fra Beth Hart.
mvh![]()
CD. Ikke noe problem med lyden her. Vinyl?motoren skrev:lars_erik skrev:Kjempelyd på minmotoren skrev:Prøver å bli fortrolig med denne fra Beth Hart.
mvh![]()
Vinyl eller cd Lars Erik?
oppsettet mitt heller litt mot det lyse og denne platen sliter jeg med
mvh
Ja, til begge ;Dgismo skrev:Gode wienerbrød, grei dame??lars_erik skrev:Russiske wienerbrød i sofaen-musikk ;D
8) gismo
CD her også men er redd den blir hyllevarmer,veldig metallisk og stressende i lyden.lars_erik skrev:CD. Ikke noe problem med lyden her. Vinyl?motoren skrev:lars_erik skrev:Kjempelyd på minmotoren skrev:Prøver å bli fortrolig med denne fra Beth Hart.
mvh![]()
mvh
Kan det rett og slett være musikken?lars_erik skrev:CD. Ikke noe problem med lyden her. Vinyl?motoren skrev:lars_erik skrev:Kjempelyd på minmotoren skrev:Prøver å bli fortrolig med denne fra Beth Hart.
mvh![]()
mvh
Nope.dag1234 skrev:Kan det rett og slett være musikken?lars_erik skrev:CD. Ikke noe problem med lyden her. Vinyl?motoren skrev:lars_erik skrev:Kjempelyd på minmotoren skrev:Prøver å bli fortrolig med denne fra Beth Hart.
mvh![]()
mvh
Jope. Plata er så dårlig at du tror det ikke, men tillegger svakehetene til mangler ved avspillingsutstyr eller mediet. Det tror jeg på i alle fall.lars_erik skrev:Nope.dag1234 skrev:Kan det rett og slett være musikken?lars_erik skrev:CD. Ikke noe problem med lyden her. Vinyl?motoren skrev:lars_erik skrev:Kjempelyd på minmotoren skrev:Prøver å bli fortrolig med denne fra Beth Hart.
mvh![]()
mvh
Nå tror jo du også på mye rart...dag1234 skrev:Jope. Plata er så dårlig at du tror det ikke, men tillegger svakehetene til mangler ved avspillingsutstyr eller mediet. Det tror jeg på i alle fall.lars_erik skrev:Nope.dag1234 skrev:Kan det rett og slett være musikken?lars_erik skrev:CD. Ikke noe problem med lyden her. Vinyl?motoren skrev:lars_erik skrev:Kjempelyd på minmotoren skrev:Prøver å bli fortrolig med denne fra Beth Hart.
mvh![]()
mvh
Du er nok inne på noe derdag1234 skrev:Jope. Plata er så dårlig at du tror det ikke, men tillegger svakehetene til mangler ved avspillingsutstyr eller mediet. Det tror jeg på i alle fall.lars_erik skrev:Nope.dag1234 skrev:Kan det rett og slett være musikken?lars_erik skrev:CD. Ikke noe problem med lyden her. Vinyl?motoren skrev:lars_erik skrev:Kjempelyd på minmotoren skrev:Prøver å bli fortrolig med denne fra Beth Hart.
mvh![]()
mvh
Ser denne har blitt spilt av både Townes og Lyngen bl.a. Ok plate, med mer enn et snev av shoegazer a la spacemen 3..Lyngen skrev:En god uptempo plate fra i år dette også, men mer rock n´roll:
![]()
Burnt_Island skrev:Ser denne har blitt spilt av både Townes og Lyngen bl.a. Ok plate, med mer enn et snev av shoegazer a la spacemen 3..Lyngen skrev:En god uptempo plate fra i år dette også, men mer rock n´roll:
![]()
Men lyden? Noe "baderomsakustikk" på vokal/ gitar som lar det musikalske komme i bakleksa; flere som har hørt dette? (det er cd jeg har..)