Sivert Høyem - Ladies & Gentleman of the Opposition
vinyl
vinyl
Vedlegg
-
15.1 KB Visninger: 159
|
Flott musikk. Snurrer skiva her.dag1234 skrev:Steve Earle - I feel alright
Endelig enig. ;Dlars_erik skrev:Flott musikk. Snurrer skiva her.dag1234 skrev:Steve Earle - I feel alright
Den negerdama hadde altfor mye hår :-\dag1234 skrev:Endelig enig. ;Dlars_erik skrev:Flott musikk. Snurrer skiva her.dag1234 skrev:Steve Earle - I feel alright
Black Joe Lewis & The Honeybears - Scandalous
Æsj. Hår. Uff. Nå ble jeg uvel.lars_erik skrev:Den negerdama hadde altfor mye hår :-\dag1234 skrev:Endelig enig. ;Dlars_erik skrev:Flott musikk. Snurrer skiva her.dag1234 skrev:Steve Earle - I feel alright
Black Joe Lewis & The Honeybears - Scandalous
Nærmest Scandaløst, spør du meg.
Hva med de beste ;Dlars_erik skrev:Sjefen sjøl.
Jeg tar gjerne i mot anbefalninger. Fyr løsFinbeck skrev:Hva med de beste ;Dlars_erik skrev:Sjefen sjøl.
God Påske
Har fått øret for Ryan Adams .skulle selvsagt sagt Stones men det er mye hørbart rundt ;Dlars_erik skrev:Jeg tar gjerne i mot anbefalninger. Fyr løsFinbeck skrev:Hva med de beste ;Dlars_erik skrev:Sjefen sjøl.
God Påske![]()
Ser flere spiller Ryan Adams. Hva bør man begynne med?Finbeck skrev:Har fått øret for Ryan Adams .skulle selvsagt sagt Stones men det er mye hørbart rundt ;Dlars_erik skrev:Jeg tar gjerne i mot anbefalninger. Fyr løsFinbeck skrev:Hva med de beste ;Dlars_erik skrev:Sjefen sjøl.
God Påske![]()
Sjekk ut Ryan Adams & the Cardinals - 2006-10-17 Das Haus - Ludwigshafen, Germanylars_erik skrev:Ser flere spiller Ryan Adams. Hva bør man begynne med?Finbeck skrev:Har fått øret for Ryan Adams .skulle selvsagt sagt Stones men det er mye hørbart rundt ;Dlars_erik skrev:Jeg tar gjerne i mot anbefalninger. Fyr løsFinbeck skrev:Hva med de beste ;Dlars_erik skrev:Sjefen sjøl.
God Påske![]()
Takker og bukkerEkorrefaen skrev:Sjekk ut Ryan Adams & the Cardinals - 2006-10-17 Das Haus - Ludwigshafen, Germanylars_erik skrev:Ser flere spiller Ryan Adams. Hva bør man begynne med?Finbeck skrev:Har fått øret for Ryan Adams .skulle selvsagt sagt Stones men det er mye hørbart rundt ;Dlars_erik skrev:Jeg tar gjerne i mot anbefalninger. Fyr løsFinbeck skrev:Hva med de beste ;Dlars_erik skrev:Sjefen sjøl.
God Påske![]()
Live på archive.org.
Fantastisk forestilling. Sjekk ut magnolia mountain.
Da er Mobile Fidelity-utgaven av denne på vei. Luftbårendag1234 skrev:Når det gjelder Ryan Adams så er seff sisteplata helt der oppe, men du bør begynne med Heartbreaker
lars_erik skrev:Ser flere spiller Ryan Adams. Hva bør man begynne med?Finbeck skrev:Har fått øret for Ryan Adams .skulle selvsagt sagt Stones men det er mye hørbart rundt ;Dlars_erik skrev:Denne er også braFinbeck skrev:Hva med de beste ;Dlars_erik skrev:Sjefen sjøl.
God Påske
Jeg tar gjerne i mot anbefalninger. Fyr løs![]()
Jeg har Whiskytown, men spiller den ikke. Aner ikke hva som er så spesielt.lars_erik skrev:Ser flere spiller Ryan Adams. Hva bør man begynne med?Finbeck skrev:Har fått øret for Ryan Adams .skulle selvsagt sagt Stones men det er mye hørbart rundt ;Dlars_erik skrev:Jeg tar gjerne i mot anbefalninger. Fyr løsFinbeck skrev:Hva med de beste ;Dlars_erik skrev:Sjefen sjøl.
God Påske![]()
Heartbreaker er absolutt verdt en lytt, så langt hvertfall.RojohII skrev:Jeg har Whiskytown, men spiller den ikke. Aner ikke hva som er så spesielt.lars_erik skrev:Ser flere spiller Ryan Adams. Hva bør man begynne med?Finbeck skrev:Har fått øret for Ryan Adams .skulle selvsagt sagt Stones men det er mye hørbart rundt ;Dlars_erik skrev:Jeg tar gjerne i mot anbefalninger. Fyr løsFinbeck skrev:Hva med de beste ;Dlars_erik skrev:Sjefen sjøl.
God Påske![]()