Orango - Villa Exile
cd
cd
Vedlegg
-
369.2 KB Visninger: 157
|
Denne tråden er den med mest menig på hele Asylet. Fantastisk hvor mye flott musikk man kommer over."Hva lytter du til i dag" er i dagens form rimelig meningsløs. Man får vite at en person tilfeldigvis spiller en plate, men det er da også alt man normalt får vite. Hvilken verdi skulle det ha for meg å vite at person X tilfeldigvis nå spiller plate Y??
lars_erik skrev:Flott plate. Ser at noen mener at denne tråden er meningsløs ???
Denne tråden er den med mest menig på hele Asylet. Fantastisk hvor mye flott musikk man kommer over."Hva lytter du til i dag" er i dagens form rimelig meningsløs. Man får vite at en person tilfeldigvis spiller en plate, men det er da også alt man normalt får vite. Hvilken verdi skulle det ha for meg å vite at person X tilfeldigvis nå spiller plate Y??
Townes skrev:Lee Ranaldo - Between the Times and Tides (2012)
Bedre enn Lyngfork og Pitchen skal ha det til.
Har ikkje hørt. Hører bare på gubberock, og det coveret så ikkje ut som gubberock.Lyngen skrev:Townes skrev:Lee Ranaldo - Between the Times and Tides (2012)
Bedre enn Lyngfork og Pitchen skal ha det til.
Hva synes du om My Brightest Diamond da?
Men han har fått seg dame 8)dag1234 skrev:Siden Justin Bieber ikke har gitt ut noe siden mandag, spiller jeg denne.
Kaller det så mangt.lars_erik skrev:Men han har fått seg dame 8)dag1234 skrev:Siden Justin Bieber ikke har gitt ut noe siden mandag, spiller jeg denne.